wie o wie ook een kachel/open haard

Discussion in 'Baby en dreumes' started by maggy, Jul 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maggy

maggy Lid

Jul 13, 2008
    19
    0
    0
    aangezien het meisje al vrolijk het hele huis rond kruipt willen we toch wel iets voor onze kachel zetten. Hij brandt weliswaar nu nog niet,maar voor straks als het weer koud wordt. Hebben jullie er iets voorgezet? Zo ja,wat dan?
    Zodra ze er nu bij in de buurt komt zeggen wel wel dat ze er niet aan mag zitten en bij 3x gaat ze in de box maar voor alle zekerheid.

2. cam

cam Bekend lid

Dec 17, 2006
    572
    0
    0
    he hoi

Hier een sierhaard in huis. Ik kan er wel iets voor zetten om het spatten van het hout te voorkomen, maar dat ding wordt gloeiend heet. Dus wij zetten hem pas aan wanneer onze dochter op bed ligt.

tis niet anders!

3. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hier een echte haard ze heeft er heel lang geprobeerd aan de deuren te zitten en elke keer zeiden we nee dat mag niet ( geloof me het heeft wel 4 maanden geduurd....) maar ze zit ze er totaal niet meer aan....en hij gaat in de winter gewoon aan als ze er is....gewoon heel erg opletten...maar ze gaat nu steeds meer begrijpen dat hele warme dingen auw zijn....

4. marjan123

marjan123 Actief lid

Feb 10, 2007
    171
    0
    0
    Hier ook een open haard, en deze is echt open, in de zin dat 'ie erin zou kunnen kruipen... Er staat wel een vonkenscherm voor maar dat staat los en heeft 'ie zo omver getrokken. Ben ook op zoek naar iets wat ik er vast voor kan zetten zodat meneer er straks als hij gaat kruipen niet lekker inkruipt. Maar ervoor ligt nog het marmer van de schouw op de grond dus weet ook niet precies hoe dit moet. Lees dus even mee.

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Je hebt van die openhaard hekjes, zie je in Duitsland veel. Misschien daar eens naar zoeken?

6. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
  7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

Feb 21, 2007
    1,923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    die link ga ik even opslaan !...wij hebben ook een houtkachel...je kan ze wel leren dat ze er niet aan mogen komen maar ik moet er niet aan denken dat ie bijvoorbeeld omvalt en dan tegen de kachel aankomt :confused: brrrrr..dus hier komt er ook een hekje omheen...desnoods met een haakje aan de muur zodat ie niet om kan vallen

Share This Page