onze baby is nu 4 weken oud en we gaan binnekort een dagje weg. wat moet /zal ik allemaal meenemen in de luiertas? ik dacht zelf aan luiers. babydoekjes,schone kleren, eten, tuut .
Geef je bv of fles? Spuug- en billendoekjes (ik weet niet wat je onder babydoekjes verstaat). Eventueel creme voor billetjes.
hydrofiel luier voor over je schouder bij het boeren, dan zit niet je hele trui onder als er wat terug komt.
celstofmatje uit het kraampakket voor op het aankleedkussen, weet niet waar je naar toe gaat, maar in openbare ruimtes zijn die meestal nogal ranzig.... hier zat standaard in de luiertas : luiers, billendoekjes, sudocreme, knuffeltje, schone kleertjes, foppie, zonnebrand, celstofmatje, hydrofielluier, veiligheidspelden, een slab en een lepeltje
dit zit er standaard in mijn luiertas: luiers, billendoekjes, spuugdoekje, hydrofielluier, slab, speen, lepeltje, voeding, fles met water, zonnebrand, zonnehoedje, sudocreme, matje om op te verschonen, reserve kleertjes. ook neem ik bijna altijd mn fotocamera mee. altijd handig om bij de hand te hebben als er iets leuks gebeurt. liefs doris
hmm heir in de tas nu.. luiers doekjes reserve-eten reserve-drinken spuugdoekjes luierzakjes (in openbare gelegenheden word dat nogal gewaardeerd en bij privebezoekjes bij mensen zonder babies ook ) fles, speen (toen ik bv gaf.. zat dat er natuurljk niet in) hydro-luier reservekleertjes iets om in te slapen (kinderwagenak) en een lotje (slaaptut) en wat knuffelbaar speelgoed en eh.. toen ze nog echt kleinw as spuugde ze veel dus ging er meestal ook een reserveshirt voor onszelf mee gek geneog gaat er nu zo mogelijk nog meer mee dan toen ze klein was minder kleding (in het begin veel spuitpoep, veel spugen.. dus 1 setje kleren was niet genoeg) maar wel meer speelgoed en eten/drinken neemt ook allemaal wat meer ruimte in tegenwoordig