Wie is er net als ik helemaal verslaafd aan de Dr. Phil show? Iedere avond om 5 uur zit ik klaar om mee te oordelen over de gasten die hij op zijn stoel heeft Zijn manier van doen vind ik echt geweldig. Sommige rake opmerkingen etc. Vinden jullie hem ook goed of juist helemaal niet?
Ik vind hem wel lichtelijk arrogant maarja dat heeft met zijn werk ook wel een bepaalde functie , ik kijk het regelmatig maar ik kijk liever tyra (talkshow op net5) die vind ik leuker / luchtiger!
Tyra dr show op tv...wist helemaal niet dat ze dat aan het uitzenden waren hier... vanmiddag gelijk even kijken. zenden ze het allang uit? dr.phil kijk ik nooit eigenlijk. Maar moet zeggen dat ik rond die tijd sowieso weinig kijk, want dan staat vaak atomic betty of totally spies of iets anders van Jetix op. Ken alle afleveringen haha..
vervelend, maar dat komt omdat hij bij sommige mensen dingen zegt die echt niet kloppen of kunnen. zal ie ook wel bij sommige raak zitten hoor, maar toch.... en 5 uur is ned 1 tijd. kindertijd en sesamstraat. tv kijken zit er overdag niet echt in.... groetjes, lidwina
Tyra komt om 16.50/17.00 uur op net5 dus tegelijk met dr phil ja ik weet het ook nog maar kort er was gisteren een heftig onderwerp...
Ik vind dr.phil niet leuk om te zien. Hij laat mensen niet uitpraten, lacht ze stilletjes uit als ze iets zeggen en hoort zichzelf het liefst praten. Een betweter en arrogant. 8)
Ik ben er nog net over uit, hij zegt vaak rake dingen en hij lijkt ook echt mensen te willen helpen. Maar iets is er aan die vent waardoor ik hem te gladjes vind.
Vind hem niet echt super. Heb wel eens gekeken. Begrijp ook best wel dat mensen hem geweldig vinden en veel aan hem hebben. Maar om nou te zeggen ik blijf er voor thuis ofzo nee niet echt.
Meestal kan ik het niet kijken omdat ik werk, maar als ik thuisben dan kijk ik het zeker hoor! Ik vind hem super! Wordt trouwens zowel op rtl4 als rtl 5 uitgezonden, op rtl 4 is de herhaling van rtl 5 van de voorgaande dag (of andersom) hihi
hahha ik denk ik omschrijf het "aardig" maar vind precies hetzelfde EXTREEM AMERIKAANS GLADJES! maar goed ik heb meerdere amerikaanse kennissen en die amerikanen zitten ook heel anders in elkaar als wij hoor, kan me voorstellen dat HUN het wel geweldig vinden..hun denken heel anders als wij, volgens hun zijn wij vreselijk botte, nuchtere boeren, die de duivel aanbidden haha (zo omschreef een amerikaanse vriendin van mij het eens)
Waarom zit zijn vrouw daar altijd zo schaapachtig bij 'ja-te-knikken', met die prodentgebleekte tanden? En dan die zoons...nee....het is niet echt mijn ding, zo zoetsappig, walgelijk dat amerikaanse moraalgedoe. Maar ja, soms heeft hij wel interressante onderwerpen. Maar dan kijk ik dus echt voor het onderwerp en zeker niet voor hem.
Ik kijk er graag naar, maar ik ben het niet altijd met m eens. Giulian (kon met 6 wkn al draaien) wilde heel jong niet op zn buik liggen. Dan legde ik m in de box, van alle kanten gestut met kussens, zodat ie niet draaien kon (lukte soms toch), de box voor de tv en zo lag ie n tijdje zn nekkie sterker te maken op zn buik voor Dr. Phil. Met elke andere methode of tv programma had ik een brullend kind. (noem het gerust krijsen trouwens)