Hallo Dames, Sinds vorige week heb ik erg veel last van mijn maag, dan misselijk dan weer maagzuur etc.. Vorige week alleen zoute/zure dingen gegeten en sinds het weekend verdraag ik alleen zoet. Maar ik geef niet over. Daarnaast weet ik dat het ook deels komt door mijn (nu) trage stoelgang. Wat ik het vreemdst vind is dat ik continu een rare zure smaak in mijn mond heb. Het lijkt een beetje op het effect wat het eten van kiwi's (met name de pitjes) geeft. kaugom, tanden poetsen, spoelen met mondwater etc niets schijnt te helpen. het lijkt met alles of ik zojuist een citroenschijf heb gegeten. Kent iemand dit? en zo ja hoe kan ik er vanaf komen? Gr, Kid..
Ik ben 16 weken zwanger en heb hier al de hele zwangerschap last van. Het zal wel met de hormonen te maken hebben maar ik lees graag mee als mensen tips hebben. Want ik vind het ook niet prettig.
Nee hoor, ik heb het ook gehad. Het heeft de hele zwangerschap geduurd en werd steeds erger tot de 20e week ongeveer. Het enige wat (even) hielp was lolly's eten. Sterkte ermee!