Wie o wie telt er vanaf nu ook de laatste (10) weken af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jols, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @buik
    had je maar controle over hoe je buik groeit haha.. Als me baby maar goed groeit, dan maakt het mij ook helemaal niets uit hoe groot of klein het is.
    Ik weet wel dat het bijna zover dat mijn buik minder vol wordt haha

@VK
    controle was weer goed. Bloeddruk was voor mij ook weer perfect.
    Ook deze vk had een opmerking over de dikke billen van mijn mannetje. Kan niet wachten om er lekker in de knijpen (zachtjes dan he). Net zoals zijn wangetjes..
    Hij was goed ingedaald, maar hij kan nog verder.
    maar hoor dat als ie echt ver zit dat je dan amper kan lopen haha dus laat het maar ff zo dan.. Dan maar een vol gevoel omdat hij naar mijn idee hoog ligt..
    Volgende week weer.. Of zou dit de laatste zijn geweest.. spannennndd hihi

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Hallo meiden, hier een heftige week achter de rug. Onze kleine is vrijdag enkele uren na de bevalling overgebracht van Harderwijk naar Zwolle en ik zou volgen om half 9 smorgens, om half10 werdt mij verteld dat er geen plek was en ik in Harderwijk moest blijven. Gelukkig na veel gedoe ben ik vrijdag avond nog overgebracht. Zoals het allemaal gelopen is wens ik niemand toe. Ik ben uiteindelijk zaterdag weer verhuisd naar een andere afdeling. Geen controle gehad van hechtingen, nog een keer moeten vechten voor een kolf want de verpleegster die ik had vond het niet nodig enzz.
    Onze kleine had een klaplong, onrijpe longen, longontsteking en een beetje bloed bij z'n hersenvocht. Inmiddels gaat het sinds vandaag beter en zien we een beetje licht aan het eind van de tunnel. Hij is 2940 gram en ongeveer 50 cm. Op de afdeling is het dan ook de grootste poepzak :) maar ook het ziekste kindje tot nu toe. Verder is het een echte vechter met veel kracht, hij zit onder de morfine en slaapmiddel omdat hij elke keer tegen z'n beademing aan het vechten was. Jammer genoeg hebben we tot nu toe niet mogen buidelen maar als het zo doorgaat zou dat van het weekend wel eens kunnen gaa gebeuren!!! Zo even in het heel kort hoe het met ons gaat.

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Kleinmonster
    Oh meis, wat ontzettend vervelend!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu allemaal heel erg goed gaat en dat je van het weekend fijn kunt buidelen!

@Polomimi
    Fijn dat de controle goed was.
    Kan de vk dan voelen hoe groot de baby is?
    Mijn buik is zo strak en gespannen dat ze al wekenlang helemaal niets meer kunnen voelen, zelfs niet de ligging van de baby.
    Er moet elke keer een echo gemaakt worden, om zekerheid te krijgen.

@Jols
    Jouw controle ook goed, fijn!
    En idd buik groei en vorm heb je toch geen invloed op, dus gewoon maar accepteren.

Mensen gaan nu pas zien dat ik in verwachting ben, feliciteren me dus ook en kijken me dan onnozel aan, als ik zeg dat de baby al bijna komt:D

@Jesje
    Hoe is het met de kraamtijd?
    Beetje genieten?

@Maya
    Nare ervaring hoor, om geduwd te worden.
    Begrijp überhaupt niet dat iemand het nodig vindt, om zoiets te doen!
    Lekker asociaal.

Hier helaas de zoveelste slapeloze nacht (denk ik).
    De baby MOET gewoon geboren worden deze week!:x Maar dat gaat denk ik niet gebeuren:D.
    Maar vandaag even bezoek gehad van mijn ouders, dus weer helemaal "blij".
    Ben een echt vaderskindje:) en kan nu niet naar hen toe, dus zie ze vrij weinig, sinds ik "reis restricties heb".
    Mijn ouders zijn helaas (omstandigheden) niet zo mobiel, maar proberen nu trouw elke 2 wk naar mij toe te komen.
    Ze hebben overigens vanmiddag de vrome wens uitgesproken, de volgende keer graag hun kleinkind te kunnen bewonderen. Tsja;)

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he lieve dames hoe is het hier.... al even niet meer gesproken ...

5. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @ kleinnmonster
    Jeetje, wat een heftig verhaal! Maar je kleine uk is wel al een vechtertje dus. hij wil alles zelf doen.
    Hoop dat je snel mag buidelen, dat is toch voor allemaal het beste! Succes meid en sterkte

@ hopefulltimes
    Mijn baarmoeder is smal ofzo zei de VK op mijn eerste afspraak (toen al 23 weken ofzo). Is er tenminste iets dat smal was haha. Misschien dat daardoor beeb duidelijk te voelen is. (hoewel ik zelf geen sjoege ervan begrijp als ik zelf wil voelen haha)
    maar ze voelen altijd mijn buik om zijn ruggetje te kunnen bepalen en zijn hartje te horen natuurlijk. En ze voelen dan ook gelijk hoe hoog mijn baarmoeder ligt. en ja, dan komen ze zijn billen tegen met t voelen want beeb ligt al sinds 28 weken in de hoofdligging.
    En elke keer hebben ze t over de dikke billen van me ventje en dat hij het dus goed heeft bij mij.
    We gaan zien of ze gelijk hebben hihi

Hopelijk hebben je ouders gelijk en kunnen ze over 2 weken hun kleinkind in hun armen hebben. en anders uiterlijk op hun bezoekje die erna komt :D

6. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kleinmonster, jeetje meid wat een vervelende tijd hebben jullie achter de rug. Wat een gedoe met die ziekenhuizen zeg! Gelukkig is jullie kleine mannetje een vechtertje. Ik ga ook je duimen dat je snel mag buidelen en dat jullie snel vol op kunnen gaan genieten van jullie gezin. Fijn dat je even een berichtje achterliet ik vroeg me al af hoe het met je ging.

@ polomimi 02.55 wat een tijd om op zwangerschapspagina te zitten, balen zeg dat je weer niet kon slapen. Hopelijk heb je uiteindelijk nog wat kunnen slapen. Wat super zeg dat je ouders zo trouw om de twee weken langs komen. Misschien helpt het als opa en oma hun kleinkind streng toespreken dat ze over 2 weken absoluut hun kleinkind willen knuffelen. Wie weet helpt het :D

Hier weinig nieuws te melden. Ik heb gelukkig goed geslapen en heb verder vandaag weinig op de planning staan.

7. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @ jols
    je bedoelde hopefulltimes ;)
    haha zwangerschap he? :p

8. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sorry, soms is zwanger zijn een goed excuus hè voor domme acties :D

9. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    hahaha zeker!!

gebruik ik soms ook als excuus hahaha

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kleinmonster: jeetje meid wat heftig...daar hou je allemaal geen rekening mee als je zwanger bent...sterkte meid en hopelijk kun je snel buidelen en sterkt je mannetje snel aan!

@hopefull times: ik hoop echt dat jouw kleintje zich snel aandient, zodat zijn/haar mama ook weer wat op kan knappen;)

hier zei de vk tot een paar keer toe dat fay geen grote baby zou worden, ondanks dat ze voorliep op de echo's, maar madam was toch 52 cm en 3940 gram hihi:p

hier gaat verder alles zijn gangetje, fay doet het nog steeds super! geniet echt met volle teugen van mijn 2 meisjes!:D

11. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Dank jullie voor het duimen ik hem vandaag gebuideld!!! heerlijk na bijna een week je kind vast kunnen houden. Verder gaat het super goed. Slaapmiddel wordt nu niet jeer gegeven morfine wordt langzaam afgebouwd en als het mee zit ergens in de komende dagen van de beademing af!! Dan moet ie nog een paar dagen in Zwolle blijven ter opservatie maar daarna mag hij naar Harderwijk ( heel stuk dichter bij huis). Daar is het een kwestie van nog verder herstellen van zn longonsteking en leren drinken bij mij, in dat ziekenhuis kan ik de hele dag bljven als ik wil. Dn brengt mn vriend mr smorgens en haalt me savond weer op.

12. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    #492 kleinmonster, 30 mei 2013
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
    Ik zal zo via de computer een foto plaatsen :)

13. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hier onze wessel

14. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    oke nog een paar maar dan zonder slangetjes en om te laten zien hoe groot onze "kleine" man is.

15. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kleinmonster
    *Smelt* wat een rijkdom, zo'n mannetje!

16. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kleinmonster wat een prachtige foto's! Fijn dat Wessel vooruitgaat. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.

@ jesje, goed om te lezen dat je zo aan het genieten bent van je meiden! Heb je inmiddels al veel kraamvisite gehad?

17. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    net gehoord dat waarschijnlijk morgen zn beademing er al uit mag!!!

18. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw dat is goed nieuws!! Fijn zeg.

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kleinmonster: wat een heerlijk mannetje heb je en wat fijn dat hij zo goed vooruit gaat!

kraamvisite valt heel erg mee, eigenlijk alleen naaste familie en gisteren een vriend en vriendin van ons. dat was bij noa wel anders, toen was het elke avond volle bak. het is wel lekker nu, maar ben wel bang dat als vl maandag weer gaat werken dat dan de mensen allemaal gaan komen haha.

hier nog geen babynieuws verder? gaat nu echt spannend worden bij jullie en ben heel benieuwd hoe jullie wondertjes eruit zien enzo! ik wacht met spanning op babynieuws:D

noa gaat vandaag weer naar de psz, hoop dat ze daar wat liever is, want de laatste 2 dagen is ze thuis niet zo lief, maar ja ze zit ook al 2 weken veel binnen. ik denk dat het wel goed is voor haar om even van huis weg te zijn. verder is ze nog wel heel lief voor fay, als fay huilt rent ze gelijk naar haar toe om haar knuffel te geven enzo, zo schattig. ze luistert alleen voor geen meter naar ons, maar zal ook wel de verandering enzo zijn;)

20. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Kleinmonster.. Super schattige foto's en fijn dat het nu een stuk beter gaat! Hoe gaat het met jou zelf?

Hopefultimes: ik hoop dat je snel mag bevallen zodat je weer kam gaan herstellen.

Jols: hoe gaat het bij jou merk je al wat vordering?

Jesje: wat fijn dat alles goed gaat en dat Noa zo zorgzaam is.. Hopen dat ze ook snel weer gaat luisteren...

Deel Deze Pagina