Wie o wie telt er vanaf nu ook de laatste (10) weken af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jols, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Polomimi: bij mij steken haar billen ook uit.. Is grappig om te zien.. Moest zo lachen toen ik je berichtje zag..

2. kanelly

kanelly Actief lid

5 feb 2013
    137
    0
    0
    Ik zal ook weer wat van me laten horen!

Kleinmonster: war een mooi mannetje is Wessel! Echt een vechtertje zo te horen. Fijn dat het steeds beter gaat en ik hoop dat de beademing eraf is.

Polomimi: volgens mij hoort die van mij ook bij de dikke billenclub! Mijn buik is een beetje scheef. Je ziet duidelijk waar ruggetje en billen zitten!

Hopefulltimes: hou je het nog vol. Mag wel starten nu hè.

Maya: bij jou ook geen vruchtwater? Ik zat dinsdag ook in het ziekenhuis en was loos alarm.

Verder rommelt het hier. Vooral 's nachts. Het is niet heftig, maar wel zo dat ik niet in slaap kan vallen als het rommelt. Laat het maar doorzetten!

Verder rustig hier. Aan het bevallen?

3. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou bij mij is het gerommel nog ver te zoeken. Ik merk nog weinig van een eventuele start van de bevalling.

Vandaag een drukke dag gehad. Vriendin op visite, vanmiddag naar de winkel voor een nieuwe stofzuiger en vanavond met m'n vriend naar de bouwmarkt. De dag vloog voorbij maar stiekem wel weer te veel gedaan. Gevolg: pijn in m'n rug en bekken. Net een warme douche gehad en nu maar lang uit op de bank.

4. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @ kleinmonster
    Wat een heerlijk ventje! Ik zag stiekem toch wel een bolle toet dus hoop dat hij zich snel aansterkt en snel naar huis mag!

@ billen
    Hihi nog meer meiden met een dikke-billen-baby!
    hihi toch fijn te weten dat ik niet de enige ben.. Had al de schuld gegeven aan mijn need-for-sugar-and-chocolate hahaha
    Zal vast ook wel ene van de redenen zijn!

@deadline/gerommel
    jeeeejjj mijn wens is uitgekomen! 31 mei is met een uurtje voorbij om dan te beginnen met juni! Met een uurtje komt ie echt niet hoor dus ik ben ook weer blij.
    Morgen als ik wakker word, ga ik hem laten weten dat de huur opgezegd is en dat ie maar snel eruit moet hihi

@feestje
    vandaag had ik een kinderfeestje van mijn neefje. Nou, ik hoop dat de mijne wat leukere vriendjes uit gaat zoeken later. regelmatig ff op mijn strepen moeten staan en boos moeten worden. begon al in de auto ernaartoe, ging door op bestemming, en in de auto terug ook nog een keer boos moeten worden. Kinderen die je auto ff als speelgoed zien en gaan rammen op dingen.. niet fijn, Zeker als het een auto is die niet van jezelf is...
    Volgens mij had me vriendin die minst leuke in mijn auto gedropt hahaha
    Tussendoor waren ze wel lief en lekker aan het spelen!
    Maar ben blij dat de dag voorbij is hihi

5. kanelly

kanelly Actief lid

5 feb 2013
    137
    0
    0
    Polomimi: ik zou ook niet tegen zulke kindjes kunnen. Maar je hebt het overleefd, het is juni en nu mag hij komen! Ik heb trouwens ook de huur opgezegd, maar hij trekt zich er niets van aan. Nu al eigenwijs net als zijn zus... daar hebben we het vermoeden dat ze niet het gemiddelde van onze eigenwijsheid heeft, maar een optelsom. Mijn man zegt zelfs in het kwadraat!

Dikke billen: bij onze baby ligt het buikje ook steeds week voor. Dus echt hollands welvaren. Alhoewel zijn beentjes ook week voor liggen, dus misschien valt het mee!

Jols: zo jij hebt veel gedaan. Dat lukt mij niet meer hoor. Als ik nu 3 kwartier op stoel zit zijn mijn voeten zo dik van vocht dat ik ze bijna niet meer kan bewegen. Lig dus voornl. Op bank met voetjes omhoog. Bij mij overigens ook geen gerommel vannacht. Helaas.

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh fijn ja van die kindjes die niet willen luisteren;) ik vind het knap dat je op jouw termijn daar nog aan begonnen bent haha.

jols: bij noa rommelde het bij mij ook helemaal niet. heb bij haar nooit voorweeen gehad. toen ik de dag ervoor naar het zh moest had ik wel 2 cm ontsluiting en de dag erna moest ik ingeleid worden en had ik al een cm erbij zonder iets te voelen. hoeft dus niets te zeggen! de gyn zei toen tegen mij dat ik als ik niet was ingeleid, waarschijnlijk een dag later ofzo zelf was bevallen.
    en nu bij fay heeft het bij mij iets van 2 weken lopen rommelen, maar dus 2 weken lang niks doorgezet;)

ik ben toch zo benieuwd bij wie het het eerst door gaat zetten! ik zit vol spanning te wachten haha.

oh ik had vannacht ook weer wat hoor. fay werd wakker voor voeding, dus vl ging flesje maken en ik dacht ik verschoon haar wel ff snel op ons bed, poept mevrouw heel het bed onder hahaha, het spoot er echt uit. vannacht dus nog het bed kunnen verschonen, ik zat onder, zij zat onder, was een lekkere kliederboel haha

7. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    er zaten ook lieve kindjes tussen maar de meeste zijn gewoon zo verwend door hun ouders. De meest vervelende (vond mijn vriendin ook) was eentje die een nakomeling is en dus alles mag van zijn ouders en geen idee hoveel broers/zussen.. Hij dacht dus ook alles bij ons te mogen en deed dus alles wat niet mag, maar helaas.. hij kende mij nog niet hahaha

Ook geen gerommel bij mij! Heb hem vanmorgen wel toegesproken dat ie moet komen hoor maar net zoals de beeb van kanelly, is de mijne ook eigenwijs. Dat had ie al laten zien met de pretecho's paar weken geleden. Dat krijg je met eigenwijze ouders. Mijn ouders zijn ook eigenwijs dus het zit echt in de familie haha.

@ jesje
    hahahahahaha dat was dus geen leuk nachtje! Moest je er alsnog uit om alles in de wasmachine te gooien en te douchen!

Ik met een jongetje zou dat dus met een plasje kunnen krijgen.. dat alles in de rondte vliegt tijdens het verschonen!
    hahaha

8. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jesje, dat zijn van die dingen dievend vast allemaal gaan overkomen. Gelukkig kan je er om lachen, ik kan me voorstellen dat je er niet op zat je wachten om midden in de nacht ook nog een bed te gaan verschonen. Tja en dat gerommel he ik wacht gewoon rustig af :)

Eigenlijk heb ik gisteren wel te veel gedaan hoor. Ik merk het nu nog aan m'n rug en bekken. Maar ja eigenwijs hè, ik wil nog zoveel. Vandaag maar even wat rustiger aan doen. Ik heb in ieder geval gelukkig vannacht weer goed geslapen.

Het is juni!!! Volgens mij betekent dit voor de dames die nog niet bevallen zijn dat we allemaal in ieder geval kunnen zeggen dat ons kindje deze maand geboren gaat worden. We komen steeds een stapje dichterbij....

9. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    Juni is de laatste maand dat we nog zwanger zijn!
    voor mij, en paar andere (weet ff nie zo snel wie) de eerste maand van het begin van een levenslange verbintenis genaamd "het moederschap"
    prachtig idee eigenlijk he?

10. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja juni wordt een bijzondere maand.

Vanmorgen kwam ik in de supermarkt een kennis tegen. Ze vroeg: nog geen baby? Eh ik loop hier met een dikke buik door de supermarkt te waggelen, wat denk je zelf? :D

11. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Hallo ik kom weer even om de hoek kijken.
    De kleine is sinds gisteren van de beademing af!! Krijgt nog wel ondersteuning doormiddel van sprietjes in zn neus, morgen krijgt ie zn laatste antibiotica en dan is ie van alle infusjes af want z'n morfine is ook al afgebouwd. Vandaag heeft ie voor het eerst een rompertje aan en ligt ie niet meer onder de warmte lamp maar onder een dekentje. Vandaag snel kleertjes gekocht met drukkers aan de voorkant, die zitten nu in de was zodat ie ze morgen aan kan.
    Dan is het eindelijk echt een baby baby :D.
    Vandaag hebben we een poging gedaan om borstvoeding te geven maar het lukte nog niet helemaal, morgen weer een poging en ze hebben aangegeven dat ze geen problemen zien en als ie het eenmaal door heeft het als een trein gaat.

Die bolle toet is trouwens ook een hoop vocht door de infussen en beademing, inmiddels is ie wat minder gezwollen heeft ie vandaag z'n oogjes geopend dat kon door al het vocht eerder niet.

Polomini: ik vind het ook knap dat je dat nog hebt gedaan met je bolle buik en dan ook nog een stel van die etterbakken
    Gewicht: hier inmiddels al weer op het oude gewicht en is bijna niet meer te zien dat ik ruim een week geleden nog zwanger was.
    Jesje : ik zie het al helemaal voor me haha. Ooh sorry is helemaal niet leuk.

12. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @ kleinmonster
    wat goed nieuws zeg!!! toppertje!
    Erg fijn dat je eindelijk een baby baby in je armen kan hebben. Kleine Wessel zal hopelijk snel melk van mama kunnen krijgen.
    Weet je ongeveer al wanneer je naar huis mag? Is er een bepaalde criteria voor?

Dat doe je snel, je gewicht verliezen!
    Ik denk dat ik daar nog wel maanden mee bezig zal zijn haha maar ik heb mezelf wel al een doel gesteld: voor 1 januari moet het grotendeels weg zijn dmv sporten en dieten.

Ach die etterbakken kon ik wel aan hoor. Ik deed het voor mijn neefje. leukste was dat mijn neefje in het water was gevallen omdat hij als een lomperik van de waterfietsen stapte hahahaha
    later kon hij er zelf ook om lachen gelukkig haha

13. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Volgende week mag ie naar het ziekenhuis hier in de buurt. Ze geven aan dat we rekening moeten houden met de uitgerekende datum dat zou nog 3 weken zijn. Zelf denk ik dat ie met 2 weken wel thuis is.

Haha ja stres doet een hoop met je, ik was ook niet heel veel aangekomen, 9 kilo in totaal eb onze kleine man woog alleen al 3. Ooohh 1jan. Dat is een half jaar dat moet lukken toch?

Hahah, ja dat krijgt ie er van. Hoe oud is je neefje?

14. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleinmonster , wat een goed nieuws! Fijn zeg ik kan me voorstellen dat het erg fijn is om steeds meer contact met je baby te kunnen hebben. Geniet maar lekker van je baby baby. Hoe is het met jou? Ben jij al herstelt?

Polomimi heb je vandaag lekker rustig aan gedaan om bij te komen van je rol als taxichauffeur en politie agente?

Ik heb nog geen voornemens wat betreft m'n gewicht, ik ben nu 12 kilo aangekomen en ik wacht eerst maar eens af wat er na de bevalling 'spontaan' weer af gaat.

Wij hebben vandaag het bed toch maar op klossen gezet ( we hadden ze al 2 week in huis, oeps) maar jeeminee wat is ons bed hoog nu.

15. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahaha Jols wat een geweldig droge opmerking...
    Kleinmonster geweldig nieuws dat hij snel naar huis mag..
    Polomimi: ik zou het geduld ook niet meer hebben hoor!

Mijn bed staat precies sinds 37 weken op klossen nou vreselijk zeg! Klimmen om in en uit bed te komen..

16. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Kleinmonster
    Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie zoontje!:)

@Jols
    Trappetje naast je bed nu?:p
    Ik had gewoon tegen die kennis gezegd 'nee joh, dit allemaal vet.... haha'

@Polomimi
    Je hebt het in elk geval overleefd (respect en applaus);), dus nu kan de bib komen!

@Jesje
    Fijn toch, van die nachtelijke "schoonmaakpartijen".
    Hebben wij hier ook met regelmaat, maar dan op dit moment nog vanwege een zeer labiele kat.

@Kanelly
    Fijn dat je je in elk geval geen zorgen hoeft te maken over een "kleintjë".
    Maar vervelend joh, dat je zo'n last van vocht hebt.

Hier helaas ook niets veranderd.
    Veel voorweeën, maar dat heb ik al weken....
    Nog steeds spugen en inmiddels zo'n last van BI dat ik alleen nog maar scheel zie van de pijn.
    Ik ben een beetje ziekte/narigheid/pijnintolerant aan 't worden, merk ik.:)
    Dat gaat nog wat worden met de bevalling.

Moest trouwens vanmorgen wel lachen.
    Wij hebben natuurlijk maanden ons hart vastgehouden wegens dreigende vroeggeboorte. De gyn. zei afgelopen vrijdag ook nog dat ze écht op een super prematuur kindje had gerekend.
    En nu mag 't en komt de baby gewoon niet.
    Manlief is er dan ook dik mee aan.
    Hij doet natuurlijk al maandenlang alles in en om huis, voor mij zorgen, werken en ga zo maar door.
    En dan al die spanning en zorgen en narigheid....
    Dus vanmorgen zei hij heel sip tegen mijn buik: "wil jij niet graag heel snel jarig zijn....????":D

17. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @ jols
    mijn bed staat nu een week op klossen. Na ja, bierkratten.. Ze kwamen met kratten aan van Grolsch. ik vroeg wel of ze ook groene hadden maar die kreeg ik dan weer niet mee..
    Ik moest ook ff wennen aan de hoogte. Slaap nu ook meer in het midden van mijn bed hahaa.. Straks donder ik er nog uit :p
    Wel makkelijker stofzuigen nu onder me bed, groot voordeel haha

@kleinmonster
    Mijn neefje is 7 geworden

@ hopefulltimes
    oh, wat vervelend om een labiele kat te hebben zeg! Zeker nu met die kleine zo dichtbij zijn verjaardag! Ruikt ook zo lekker prenetant.. Mijne deed het voorheen ook wel maar dan uit protest en in mijn kledingkast.. Duurde lang voordat die lucht eruit was zeg!! Kat is dan nu bij me moeder want ik was te vaak en lang weg en daarom protesteerde ze..

18. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat al te denken om een trampoline naast bed te zetten, kunnen we er zo in en uit springen :D

Hopefultimes, ik snap wel dat jullie beide nu wel klaar zijn met de zwangerschap. Het lijkt me ook erg belastend voor een relatie zo'n zware zwangerschap. Hopelijk kunnen jullie samen straks vol op genieten van jullie kindje en jullie gezinnetje!

19. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Polomimi
    We hebben bewust deze kat genomen hoor. Dus dat ze zo labiel is, is geen verrassing.
    Ze is in de jaren dat we haar hebben al enorm bijgekomen.
    In 't begin spuugde ze echt om alles.
    Nu alleen nog bij "grote spanning". En ze reageert dus heel sterk op mijn zwangerschap en de bijbehorende onrust in huis.
    Dus weer even een periode van veel braken.
    Maar verder is 't zo'n enorm schatje.... <smelt>.

@Jols
    mmm een trampoline.... haha dan wil ik wel een foto zien!

20. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @hopefulltimes
    oh, gelukkig is het braken. Urineren was nog minder geweest.
    Maar begrijp wat je bedoelt! Ik heb de mijne al 12 jaar en ze is ook echt van mij! vanaf begin af aan heb ik haar opgevoed en ze kwam ook 4 jaar geleden met mij mee toen ik mijn huisje kreeg en heeft ze ook 1 jaar bij mij gewoond. Mis haar echt hoor maar gelukkig is ze bij mijn moeder. heeft ze meer aandacht. Ik was veel van huis en ze kon niet zo goed alleen zijn. heen-en-weer verhuis is ook niet goed, dus blijft ze definitief daar.
    benieuwd hoe ze erop gaat reageren als ik met maxi-cosi en inhoud bij moeders langs kom hihi

@jols
    trampoline is ook een goed idee! Miss komt de baby er dan uitgesprongen hihi

Deel Deze Pagina