Wie o wie telt er vanaf nu ook de laatste (10) weken af?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jols, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Polomimi wat goed dat ze het voor de zekerheid toch even gecheckt hebben!

Kleinmonster wat een prachtig mannetje!

Net vk weer gesproken, ze vindt het klinken als een beginnende bevalling. Als het een uur om de 5 minuten komt dan moet ik bellen en komt ze langs. Oh ik ben zo bang dat het nu niet doorzet...

2. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    @ Jols
    Ja jij gaat echt wel bevallen vannacht hoor. Of anders morgenochtend!
    Duurt echt niet lang meer.

Wordt de pijn ook heftiger?
    Zijn je vliezen al gebroken of zijn ze nog heel? :p
    ben benieuwd wat ik morgen ga lezen als ik wakker wordt..
    Succes meid, ook jij kan t!

3. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Jols: het gaat denk ik ook vandaag wel gebeuren!!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jols hoe is het nu meid? of ben je nu aan het bevallen of genieten van je kindje;) ik had toen het net begon ook nog geen helse pijn hoor, heb ook uit mezelf niks verloren van vruchtwater ofzo, dat hebben ze moeten breken bij mij. ik vond de weeen pas echt pijnlijk worden toen ze mijn vliezen braken, daarvoor kon ik ze nog wegzuchten. ben echt benieuwd hoe het er nu voor staat bij je!

kleinmonster: wat een heerlijk ventje zeg! ik heb eigenlijk nooit pijn aan mijn onderkantje gehad, had wel 2 hechtingen, maar niet echt last van gehad, pas toen ze gingen genezen en dus gingen trekken ging werd het wat vervelend, maar toen heeft de vk ze weg gehaald. maar gelukkig verder dus niet echt last daar gehad;)

nog geen beginnende bevallingen verder????

hier momenteel erg moe, gebroken nachten en vroeg weer uit bed voor noa beginnen zijn tol te eisen. daarbij ben ik natuurlijk ook nog moe door mijn ijzertekort, dus dat helpt niet echt mee;) noa is sinds een paar dagen elke ochtend om 6 uur wakker, toch best vroeg als je om 12 en 4 uur nog voeding hebt gegeven aan fay....ik hoop echt dat deze tijd tijdelijk is, anders ga ik toch haar middagdutje inkorten, kijken of dat helpt.
    vloeien is hier zo goed als over, toch best netjes vind ik, nog geen 3 weken. volgende week maar eens langs de ha om een spiraal aan te vragen, dan kan ik hem bij mijn eerste ongi gelijk laten zetten

5. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binnenkort uitgebreid verslag maar na hele heftige weeen een ruggenprik en 20 minuten persen zijn wij vanmiddag ouders geworden van een zoontje! Het gaat met ons alleen heel goed.

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Jols van harte gefeliciteerd meid!!!:D geniet maar lekker van jullie mannetje en wij horen je verhaal wel. Ben wel benieuwd hoe hij heet enzo;) nu lekker herstellen meid

7. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jols gefeliciteerd!

8. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Jols: gefeliciteerd super! Toch niet overtijd kan dus uiteindelijk snel gaan.. Ben ook erg benieuwd naar

Vandaag veel buikkramp en vocht verlies twijfelde de hele dag over vruchtwater zat vanochtend ook weer een slijmprop in de wc.. Net 8 uur toch maar vk gebeld en die was er binnen 5 min... Dacht wat zo snel...
    Moest blazen op mijn hand geen vochtverlies..toen ging ze nog kijken met een stokje of die verkleurde dit was ook niet zo.. Dus loos alarm..

9. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    Uitgerekende data's:
    23 mei: jesje1982, tweede kindje, ZH, FV
    9 juni: jols, eerste kindje, Kraamhotel, BV
    11 juni: Hopefultimes, eerste kindje, ZH, BV (denk ik)
    12 juni: kanelly, tweede kindje, ZH, BV
    13 juni: PoloMimi, eerste kindje, Thuis, FV
    18 juni: maya88, eerste kindje, ZH, BV
    23 juni: kleinmonster, eerste kindje,Thuis, BV
    1 juli: Summerbloom eerste kindje, ZH, BV

Bevallen:
    jesje1982: 20 mei 23:38 (39w4d) Fay 3940 gram
    kleinmonster: 24 mei 01:25 (35w5d) Wessel + 3000 gram
    kanelly: 03 juni 00:07 (38w5d) Tim Finn 3860 gram
    Jols: 07 juni .... (39w5d) een zoon! ...

@ Jols
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!
    Ben benieuwd naar zijn naam en gewicht hihi
    Heel veel geluk!!

@maya
    jammer dat het vals alarm was! Maar ook voor jou duurt het niet lang meer

10. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Hoe gaat het hier dames? Het is zo rustig iedereen druk met de baby?

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @maya: ja het is heel rustig hier. al moet ik zeggen dat ik weinig tijd heb op het moment om op zp te zitten. is toch best druk met 2 kindjes hihi. en met dat lekkere weer heb ik ook geen zin om binnen op de laptop te zitten.

hier gaat op zich alles goed, alleen is mijn energie wel echt ver op...elke nacht eruit voor fay en dan staat noa de laatste week elke dag om 6 uur naast mijn bed. noa zou vandaag eigenlijk naar mijn sz gaan, maar die heeft afgebeld. baal daar best van, want ik had gepland om dan vandaag is lekker bij te slapen. nu mag ze woensdag naar mijn zus toe, zodat ik even wat bij kan tanken. bij noa was dat toch een stuk makkelijker, daar kon ik na de nachtfles nog lekker een paar uur slapen en overdag ook wanneer zij sliep, ik kijk nu al uit naar woensdag haha

12. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    het is zeker rustig hier!

@jesje
    kan me wel voorstellen hoor dat je beetje krap in je tijd zit. 2 kindjes vragen veel aandacht. Zeker nu ze nog klein zijn.

@maya
    Ik ben niet druk met baby. Ik wacht nog steeds maar af.
    Hij mag zijn verjaardag kiezen maar ik heb geen idee wanneer hij nu eindelijk de knoop doorhakt! Ik hoop snel hihi
    ?Hoe gaat t nu met jou? nog gerommel?

Waar zijn alle andere nou? :p

13. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Jesje: ik vind dat je nog best veel reageerd op ons allemaal... Vind het leuk hoor!!

Polomimi: jammer dat er nog geen baby is.. Bij mij veel harde buiken maar verder niks..

Vrees dat het echt overtijd word ook hoe ik zo ongeduldig ben.. Nog max iets meer als 3 weken..

Ik slaap zo slecht last van duizelingn lijkt als of ik van mijn stokkie ga..

Vandaag vierde mijn zus haar verjaardag dus daar de hele dag geweest met een lekkere bbq.. gelukkig had ze gisteren een dag voor jonge mensen.. Had daar geen zin in ook al ben ik 2 jaar jonger hahah.. Vandaag waren alleen haar schoonouders en mijn moeder met haar man.. M'n zusje, broer en mijn vriend er lekker rustig dus..

Heb geen zin meer in chaos..

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @maya: ik hoop voor je dat je kleintje zich toch eerder aan zal dienen. je weet nooit meid! bij mij begon het ook ineens van het ene op het andere moment

15. maya88

maya88 Actief lid

26 jan 2013
    222
    0
    0
    Rotterdam
    Ja daar heb je gelijk in! Dankje voor de motivatie haha

16. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik...... De laatste dagen even te druk geweest met andere dingen om te reageren :D

Polomimi en Maya wat kan ik me goed voorstellen dat jullie het zat zijn, dan helpt het niet echt hè om dan ook nog van anderen te horen dat ze bevallen zijn. Ik duim voor jullie dat de baby's maar snel willen komen!

Jesje wat fijn dat je wat extra hulp hebt, het zal inderdaad goed druk zijn met 2 kleintjes.

Ik voelde me vanaf donderdagmiddag niet helemaal happy. Wat hoofdpijn, zeurend gevoel in m'n onderrug en soms wat steken in m'n onderrug. Mijn vriend zag de bui al hangen toen hij thuis kwam, ik durfde echter niet te hopen dat de bevalling zou beginnen. Toen ze regelmatiger kwamen heb in de vk gebelt. Ze adviseerde een warme douche en paracetamol nemen om te kijken of het weg zou gaan. Na een uur weer gebeld dat dit niet zo was. Ze bevestigde dat dit wel eens het begin van de bevalling kon zijn. Ik moest bellen als ze om de 5 minuten kwamen. De rest van de nacht niet geslapen en om 3 uur snachts is vk geweest omdat ze om de 5 minuten kwamen. Ik had toen 2 cm ontsluiting. Ik heb alleen maar rugweeen gehad die steeds pijnlijker werden. S morgens werden ze heel pijnlijk, ik wist niet waar ik het zoeken moest en kon tussendoor geen rust meer nemen. Dus besloten naar zh te gaan voor een ruggenprik. Toen deze er eenmaal inzat werd het beter. Rond half 4 mocht ik beginnen met persen en binnen een kwartier werd onze zoon Ruben zonder problemen geboren! Hij is gelijk helemaal goedgekeurd en er mochten in de avond al naar huis.

Het gaat thuis goed overdag slaapt hij als een roosje maar snachts is hij erg onrustig. Vannacht heb ik 4 uur geslapen en dat is het langst sinds donderdag, dus ik begin wel een beetje moe te worden.aar goed hopelijk went hij snel aan het dag-nacht ritme.

Verder kwam de borstvoeding moeilijk op gang. Ruben is een luie drinker en moet steeds gestimuleerd worden om te drinken, verder kwam mijn productie moeilijk op gang en waren mijn tepels extreem vurig wat aanleggen erg pijnlijk maakte.
    Gistermiddag hebben we besloten om het aanleggen te stoppen. Ik kolf de bv en hij krijgt dit via een flesje. Omdat de productie erg laag is vullen we dit aan met fv.
    Deze beslissing geeft ons veel rust. Ruben krijgt bv ( wat ik heel belangrijk vindt) maar we hebben wel de zekerheid dat hij voldoende krijgt, hij was namelijk erg aan het afvallen. Mijn productie is nog erg laag dus nu gestart met een neusspray om de productie te stimuleren. De komende weken moet blijken of ik voldoende productie ga halen om kolven mogelijk te houden.

Verder is het een superventje en zijn we vol op aan het genieten!

Hoe zou het met hopefultimes gaan? Ik zie dat ze al een tijdje niet meer gereageerd heeft.

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jols wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. wel balen dat je zo weinig slaap hebt meid. ik hoop voor je dat je kunt blijven kolven en anders fv toch? is dan wel balen, maar mijn kindjes groeien er ook goed op hoor;) die nachten zijn echt zwaar he? hier slaapt fay wel goed, maar wordt elke nacht tussen 3 en 4 wakker en dan lig ik er 3 kwartier later weer in, maar dan staat noa om 6 uur weer aan mijn bed. dus ook nachtjes van ongeveer 5 uur totaal. morgen gaat vl eruit voor noa gelukkig, dus kan ik even een beetje uitslapen.

ik ben ook benieuwd hoe het met hopefull times is, heb al een tijdje niks van haar gehoord. hoop voor haar dat ze lekker bevallen is zodat ze minder last heeft van alle ongemakken die zij had.

hoe is het verder met alle bevallen dames? hoop dat de kleine van kleinmonster al goed vooruit gaat!

18. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Helaas niet aan 't bevallen, eerder gewoon even weinig puf:(.
    Ik loop al de hele tijd rond met weeën die niet doorzetten, dus daar baal ik flink van en 't put ook een beetje uit.
    Bovendien afgelopen controle een andere gyn. (die ik nog nooit gezien had) en die deed net alsof ik me liep aan te stellen. Nu ben ik al niet zo goed in, voor mezelf opkomen, dus ik was helemaal perplex.
    Kwam hier op neer, ook al liep je negen maanden te spugen en had je veel pijn, als je dat al niet voor je kindje over had, dan zou 't verder ook wel niet goedkomen...
    Hij zei letterlijk: "Tsja mevrouwtje, u wordt moeder en dan moet je wel eens wat voor je kind overhebben...."
    Euh... ik heb 't best voor mijn kindje over, maar ik ben gewoon een beetje op. Tsja...:)
    Maar goed, ik voelde me zo'n ego zeur, dat ik even niet wist wat ik zeggen moest. Thuis moest ik alleen maar enorm huilen. Enfin, manlief is heel erg boos en die gaat zekerheidshalve de volgende keer mee.

@Jesje
    Ik kan me voorstellen dat het hartstikke druk is met 2 kids.
    Respect hoor.

@Jols
    Fijn dat de bevalling goed is verlopen verder.
    Gelukkig dat er pijnstilling bestaat.
    Maar jammer van de bv, joh. Ik hoop dat het nog een beetje op gang komt.

@Maya en Polomimi
    Hoe is het met het (on)geduld?
    Ik hoop dat we allemaal snel een baby in de armen kunnen hebben!

19. PoloMimi

PoloMimi Actief lid

16 apr 2013
    115
    0
    0
    Purmerend
    Uitgerekende data's:
    23 mei: jesje1982, tweede kindje, ZH, FV
    9 juni: jols, eerste kindje, Kraamhotel, BV
    11 juni: Hopefultimes, eerste kindje, ZH, BV (denk ik)
    12 juni: kanelly, tweede kindje, ZH, BV
    13 juni: PoloMimi, eerste kindje, Thuis, FV
    18 juni: maya88, eerste kindje, ZH, BV
    23 juni: kleinmonster, eerste kindje,Thuis, BV
    1 juli: Summerbloom eerste kindje, ZH, BV

Bevallen:
    jesje1982: 20 mei 23:38 (39w4d) Fay 3940 gram
    kleinmonster: 24 mei 01:25 (35w5d) Wessel + 3000 gram
    kanelly: 03 juni 00:07 (38w5d) Tim Finn 3860 gram
    Jols: 07 juni 03:45 (39w5d) Ruben

@ Jols
    Nogmaals gefeliciteerd met Ruben! gelukkig bestaat er flesvoeding he.. heb je inderdaad de zekerheid dat hij voeding krijgt en in gewicht kan toenemen.
    Ik weet bij voorbaat al dat ik fv ga geven.

@ Hopefultimes
    Wat een vervelende gyn dan! beetje respect en begrip kan hij toch wel gana tonen. Voor hem makkelijk praten natuurlijk! Hopelijk heb je de volgende x je "eigen" gyn weer.

Ik was vorige week donderdag naar de gy geweest en dat vond ik ook een kwal. gelijk beginnen van: "ja je kan best kids krijgen met PCOS hoor!" Ik zo: ja, dat blijkt he?" Hinderlijk.
    Gister nog naar gyn geweest ter laatste controle. Stond niet eens op de lijst maar kon er wel tussendoor. Maar vind en vond het alsnog geen fijne man!

@ongeduld
    Ik hoef niet lang meer te wachten! Jeej!!
    Ik werd vannacht wakker met pijn. Pijn in me rug. Pfff
    Ben uiteindelijk in de woonkamer gaan zitten omdat ik niet meer in slaap kon komen. Ik wachtte op gebroken vliezen.
    En floep, toen lekte ik. (had gelukkig voor de zekerheid handdoek meegenomen om op de zitten hihi) Het is helder dus ik wacht met bellen tot het of erger word of tot het 8.30.

Weeen zijn onderweg maar nog niet echt zo sterk dat ik erge pijn heb. het is te doen. Ben sowieso al een goede pijnverdrager dus dat zit wel goed.
    Vriendinnetje wel ge-appt maar nog niet gebeld ook. Kan zij ook nog even slapen voordat haar kleine wakker wordt.
    Mams ga ik zo ook bellen, maar ook die mag nog even slapen.
    het is inmiddels bijna kwart voor 6 dus ik wacht gewoon nog ff af.

Ik hou jullie op de hoogte!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oeh polomimi spannend meid! zijn de weeen inmiddels al sterker en heb je iedereen al gebeld? succes meid!

gaat hard nu met de bevallingen:D

hopefull times: jeetje meid wat een rotzak die gyn:x goed dat je man de volgende x mee gaat, laat hem maar voor je opkomen dan! wel raar trouwens dat je juist zo op het einde ineens een andere krijgt. hoop voor je dat de bevalling snel doorzet meid!

hier gaat het even wat minder met fay:( ze is echt heel erg verkouden en heeft het soms echt benauwd ervan. vannacht heeft ze ook haar hele fles er weer uit gegooid omdat ze zo moest hoesten. heb ook het idee dat ze iets van slijm in haar keeltje heeft ofzo. is best eng want ze maakt dan elke keer van die rare geluidjes enzo net alsof ze geen lucht krijgt en bijna stikt. vl en ik hebben geen oog dicht gedaan vannacht, bij elk geluidje van haar zaten we rechtop in bed. heb vanmorgen gelijk maar een afspraak bij de ha gemaakt, hopelijk heeft hij er iets voor zodat ze zich snel beter gaat voelen, want nu moet ze ook elke x huilen ervan.

Deel Deze Pagina