Hallo Allemaal, In december zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtig jongetje. Ik ben destijds dmv clomid zwanger geworden. Heb dit toen gekregen omdat ik geen eisprong had. Nu moet ik 27 mei weer na de gyn. om een uitstrijkje te laten maken (die was voor mijn zwangerschap niet helemaal goed) Tevens willen we daar bespreekbaar maken dat we eind van de zomer voor een 2e wondertje willen gaan MAAR ik geef nog borstvoeding en wil dit het liefst een jaar doen. Nou had ik al op internet opgezocht of clomid mag icm bv en zoals ik al dacht, staat in de bijsluiter dat je het dan niet moet gebruiken. Nu zat ik er al aan te denken om dan zolang mijn voedingen te kolven en weg te gooien zodat onze kleine man die hormonen niet binnen krijgt. Ik vraag me af of er meer meiden zijn die clomid hebben gebruikt tijdens het geven van BV en hoe je dat toen gedaan hebt? Ik weet ook niet of mijn post hier goed staat en misschien wel bij het borstvoedingstopic hoort....? Ik hoop iig dat iemand mij misschien een antwoord kan geven.....