Want ik ben druk aan het zoeken in dit forum deel, maar ik kan er niet echt wijs uit....bij wie ik moet zijn. Helaas. Wil iemand mij helpen? Alvast heeeeeel erg bedankt. Ben namelijk zeer benieuwd of bij onze poging voor een 2de mini het pendelen weer klopt ( als ik iemand vind om te pendelen. ) Dit was de vorige keer namelijk wel het geval.
http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/340308-werkt-pendel-forum-wie-pendelen-op-zwangerschapspagina-nl.html Dit even lezen...?
Had ik gezien. Maar stond niemand voor vandaag tussen. Of gelden de tijden voor elke door de weekse dag? Dat kon ik helaas niet vinden. If ik heb iets niet goed gelezen. Maar toch bedankt voor je reaktie.
Je moet in het topic kijken van de desbetreffende pendelaar. Hierin geeft zij aan op welke dag en tijdstip er pendelaanvragen gestuurd kunnen worden. Gaat pietje vandaag pendelen. Dan staat er in pietjes topic vandaag tussen 1 en 3 kan je een aanvraag sturen. Lees de topics goed door voordat je een bericht stuurt. Buiten de tijdstippen en/of onvolledige aanvragen worden door de dames logische wijs verwijdert. Boven aan de pagina staat "onderwerpen tools" hier kan je aangeven een abbo te nemen op het topic zodat je een melding krijgt wanneer er gependeld wordt.