Onduidelijkheid en wringing...

Discussie in 'Pendelen' gestart door Pendel Vrouwtje, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

27 nov 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk erg aan de berichten hier dat er veel onduidelijkheid is over wie pendelt en vanuit de pendelaars veel wringing, omdat sommige een PB krijgen terwijl ze een tijdelijke stop hebben of helemaal gestopt zijn. Nu was ik de lijst in het begin bericht aan het lezen en zag hier nog veel oude pendelaars in staan. Ook een aantal met een pendelstop (tijdelijk), dus heb een PB naar beheer gedaan met de aanpassingen.

Hoop dat zij dit aanpassen en dan hoop ik dat we nu wel duidelijkheid gaan krijgen...!!

Op dit moment zijn:

Nono
    Anjamones
    Sweet Angel en
    (Ik) Pendel Vrouwtje

Actief op het forum.
    Lees goed onze topic's door voor je een PB stuurt.

Kikkert en Kiekies hebben wegens prive omstandigheden een tijdelijke stop. Ook Hilse heeft door zwangerschap een stop. Zij krijgen geregeld een PB binnen, dit is voor hen niet prettig.

Hoop dat het zo toch duidelijker word...

2. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Dit is heel fijn om te lezen pendelvrouwtje. Ik dacht zelf ook al dat deze lijst niet meer klopt. Hoop dat ze het zullen aanpassen is voor beide kanten prettig. Wil jullie 4 iig bedanken dat jullie nog steeds de tijd willen nemen om voor ons te pendelen en hoop dat er binnenkort weer een oproep staat!

Kus!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh vervelend hè, laatst was er ook al zoiets en daar is toen ook een topic voor geopend. Ik vind het vooral vervelend dat mensen bijvoorbeeld een naam lezen in een handtekening en op basis daarvan meteen PB'en (buiten tijden om en zonder het topic te lezen), ik pendel zelf al een tijdje en twijfel dus ook al lang of ik een topic moet beginnen, maar als ik dit weer lees.. toch maar niet dus :(

Ik hoop wel dat het topic inderdaad wordt aangepast... schept duidelijkheid.

4. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Chantalcindy pendelt toch ook. Tenminste zij heeft voor mij afgelopen week gependeld ;)

5. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Chantallcindy heeft afgelopen week inderdaad ook een pendeluurtje gehad :)

6. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

27 nov 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt sorry ;)
    Er zijn er dus 5 hihih....

7. wensmamaa

wensmamaa Actief lid

1 jun 2012
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt. Moet je bij de pendel aanwezig zijn? Geen idee wat dit is.
    Ik hoop dat iemand mij wil uitleggen is het werkt.

8. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

De meeste pendelen om naam en geboorte datum OF op foto.
    De pendelaar vraagt dan, vaak via zelf gemaakte kaarten met maanden enz er op wanneer iemand zwanger raakt en via een kaart met geslachten van welk geslacht...

Deel Deze Pagina