Hallo allemaal, Ik zal me eerst eens ff voorstellen. Mijn naam is françoise ben 35 jaar, kom uit de omgeving van Breda en ben moeder van 2 heerlijke kerels van 10 en 7 jaar. Heb sinds drie jaar een nieuwe relatie en ben momenteel zwanger van "onze liefdesbaby". Er zit wel wat leeftijdsverschil tussen, maar de jongens (en wij) vinden het geweldig!! Langs deze weg wil ik iedereen die bezig is zwanger te raken veel geluk wensen en degene die net als ik al zwanger zijn van harte feliciteren, en dat ze er net zo van mogen genieten zoals wij het doen. Veel liefs Françoise.
leuk dat je er bent meis en leeftijd ertussen is heel leuk hier zit er 12 en 11 jaar tussen met onze jongste ook een liefdes baby van mijn 2de mannetje veel plezier op het forum
Hallo allemaal, Hierbij wil ik jullie, degene die een berichtje heeft achtergelaten, bedanken voor het welkom heten. Groetjes Françoise
Van harte welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd met het kleine wondertje in je!! Geniet er lekker van!! Liefs Daan