Wie o wie wil mij even advies geven..

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waar kan ik het beste naar toe gaan voor een mooie stevige BH?
    En dat niet alleen, maar ik heb dus sinds een tijdje een verschil van zeker 1 cup.
    Dus ik wil dan 1 cup opvullen ofzo.
    Waar kan ik het beste naartoe gaan?????

En niet belachelijk duur aub.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hunkemoller misschen? Of de livera?

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

In principe de Livera, Hunkemoller en zo..
    Niet dat ik het daar mee wil vergelijken maar ze moeten vrouwen met een borstprothese ook kunnen adviseren.. Anders kom je toch al snel in de duurdere zaken terecht..

4. En hebben ze daar ook van die gel achtige dingen die je in je bh kan doen.
    Hoop dat ik iets moois kan vinden en dat ik me sjaal weer thuis kan laten dan.
    Een borstvergroting oid zit er nog even niet in..

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik zou gewoon naar een klein lingerie winkeltje gaan. Liever niet naar de grote ketens, maar juist naar de winkels met een beetje extra aandacht voor de klant.

Niets ten nadele van de hunkemoller of livera, maar de service daar vind ik persoonlijk gewoon minder.

Mocht je in Leiden zijn kan ik je eventueel nog wel een zaakje aanraden, maar het is wel behoorlijk uit je route ;)

6. Ja het liefst wel een beetje in de buurt, omg dordrecht/rotterdam..

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik weet niet hoe goed je Dordrecht kent maar tegenover La Venezia zit een goede zaak! Daar hebben ze ook een diversiteit aan prijzen maar vooral goed advies. In het rijtje van Prenatal zit ook wel een aardige zaak dacht ik, ergens helemaal in het begin maar daar heb ik geen ervaring mee.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Triumph!

Vind ik de beste lingerie winkel.

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik ging vroeger altijd naar de Bijenkorf toen ik nog bij R'dam in de buurt woonde...

10. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

De Hunkemoller, ze hebben daar maximizer bh's tot 2 cups maken deze je borsten groter, en volgens mij hebben ze daar ook van die gel inlegdingen. ;) Anders de Livera. :)

11. Ik ga denk toch maar even naar de Hunkemoller of Livera.
    Even kijken wat hun adviseren.
    Mijn ene borst is echt een D/E
    En die andere Ja uh, grote C kleine D denk ik.
    Raaaare borsten ;) ...

12. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Vind het wel jammer dat je niet meer van die bh's hebt waar standaard een klein kussentje inzit die je er ook uit kan halen. (tenminste ik zie die nergens meer).

Ik heb ook een aardig verschil tussen de cups (rechts is volgens mij D en links C) maar ik heb eigenlijk ook geen zin om elke dag met zo'n kipfiletje in mn beha te lopen..

13. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wat vervelend voor je! Kan me herinneren dat je pas een topic had dat het verschil opeens zo groot was. Is het niet meer 'bij getrokken?' Maar inderdaad, de hunkemoller vind ik ook een hele fijne winkel. Hebben ze ook van die geldingen (denk ik)

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja indd, ik had die bh's vroeger ook weleens! Heb ze ook al een hele tijd niet meer gezien. Waren echt wel handig!

15. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hier spreekt iemand met dat zelfde probleem haha ! tja ben een voorstander van kleinere zaakjes ! Dan betaal je wat maar heb je ook wat! Wat ik wel adviseer om je eens goed te laen opmeten dan krijg je de best passende bh! Want ja niks lelijkers bij grote borsten dat ze bij je knieën hangen haha ! Succes ermee

16. Nee is niet meer bijgetrokken.... Helaas!
    Ben doorverwezen naar de plastisch chirurg, maarja wens voor een 2e, dus ff wachten :) .

Ja ik ga eerst ff livera en hunkemoller proberen en anders kan ik altijd nog naar een dure zaak.
    Weet niet hoe zo een kipfiletje zit, zie het wel haha.

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Borstvergroting krijg je toch niet vergoed, of wel?
    En er zijn echt veel vrouwen met 1 kleinere borst, dus denk dat lingeriezaken daar wel ervaring mee hebben.

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja maar kan me wel voorstellen als het echt heel veel scheelt, het je wel dwarszit...

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh ik bedoelde het helemaal niet verkeerd hoor, al kwam het zo misschien wel over! Ik 'ken' Dees al wat langer, dus hoop dat ze snapt dat ik het goed bedoel.

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Owww ik doelde eigenlijk meer op dat het niet vergoed wordt.. raar eigenlijk! In het geval als er echt veel verschil in zit!

Deel Deze Pagina