ja het is nu best wel veel naar mijn idee.. Ik heb niet weer gekeken, maar ik voel het nu vloeien. Bij de vorige mk begon het 1 a 2 dagen met een beetje spotten bij het wcgaan. Nu gaat het gelijk echt los (vanmorgen eerst niet maar sinds een uurtje)
Ach nee meiske...wat een naar nieuws. Ik ben bang dat het dan toch niet goed zit meer... Wat ontzettend klote zeg Hou je ons op de hoogte?!?
ja het gaat wel redelijk.. Het bloeden is gestopt, of er zit alleen iets als ik naar de wc ga. Zaterdag doen we weer een testje om te kijken of er nog hcg is.. Ik ga er maar vanuit dat het afgelopen is. Maar heb geen stolsels verloren, dus nog een beetje hoop..
Nanette, ik wens je heel veel sterkte. Ondanks je slechte ervaringen zijn er wel veel zwangerschappen die goed zijn gegaan met wat bloedverlies. Aangezien je ook geen krampen enzo had. Ik hoop voor je dat het goed zit en dat je beebje blijft zitten. Misschien toch morgen testen, stel dat hij nou toch al wat donkerder is ? Succes ermee meid.
ja wie weet meid zit het gewoon goed, er zijn idd meer vrouwen met bloedverlies en die gewoon zwanger waren.... Ga heel hard voor je duimen!!!
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bloed verloren en dacht ook dat het verkeerd ging aflopen, maar bleek toch niks aan de hand achteraf! Dus wie weet we duimen verder!!
dank jullie voor de lieve post. We gaan zaterdag inderdaad weer testen om te kijken wat het hcg heeft gedaan. dinsdag mogen we naar de gyn.. Dus dan wordt het helemaal duidelijk (tenzij mijn test lichter tot weg is.. dan bel ik af)
Meis ontzettend veel sterkte en ik duim voor je dat je zwanger blijft, want ik zag toch echt een lijntje!! Ik hoop ook snel duidelijkheid te krijgen..ik word echt gek grrr...
het zal wel over en uit zijn.. gisteren bij het afvegen alleen wat bloed.. vanmorgen bij het wakker worden echt een hele plens donkerrood bloed.... Mijn hoop is nu wel weg..
Als ik heel eerlijk ben had ik toen met mijn miskraam(6 weken) ook vrij weinig krampen en ook vrijwel geen stolsels (vergelijkbaar met een gewone menstruatie). Dus ik ben bang dat het niet goed is... Ook hier een hele dikke knuffel!!!