Nanette, heb je ook buikpijn erbij?? Alleen bloedverlies kan van alles zijn.. Als je maar geen kramp krijgt..
Bij mij was het ook zoals bij Nanette. Ik bloedde een heel klein beetje, toen een dag niet, en daarna weer wat. Maar steeds niet heel veel en ook niet met echte krampen. Ik bedoel lieve Nanette, niet dat ik zeker weet dat het fout zit, maar ik wil je ook geen valse hoop geven. Hoe is je gevoel er zelf bij?
net een test gedaan. Dezelfde die duidelijk positief was.Hoewel mijn urine licht was is de uitslag duidelijk.. heel in de verte een streepje.. maw.. het is over.. alweer.. gelijk de gyn gebeld.. zij overleggen wat we nu gaan doen.. Elke keer zeiden ze dat ik gewoon pech heb.. maar dat geloof ik niet meer.. Er moet iets zijn, dat kan toch niet anders
Ohh lieverd wat naar Hoop dat de gyn toch onderzoeken gaat doen, want dit is inderdaad niet goed lijkt me... Wanneer hoor je meer? Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou! Ik leef met je mee...
Heel veel sterkte! En hopelijk gaan ze er wel iets mee doen om te kijken hoe dat steeds kan gebeuren!
Nanette wat vreselijk voor jullie.. Ik wens je veel sterkte. Enn.. laat je niet afpoeieren door de gyn want als ik het goed heb zou je nu dan voor de 4de keer pech hebben na elkaar.. Soms is het zo oneerlijk.
kom net bij de gyn vandaan. hij zegt nu ook dat ik serieus een innestellingsprobleem heb,.. samen gaan we verder kijken.. iedereen bedankt voor het meeleven