heyy hier hebben wij zoveel last van muggen. het is niet meer te doen. het ergste is, ik heb tijd terug allergisch gereageerd op muggenbeten. ben er spuiten voor moeten gaan halen, zalf moeten smeren en pilletjes voor moeten nemen. nu ik zwanger ben, mag ik zeker geen pilletjes en zalf meer...dus ik heb zo schrik dat ik dat terug ga krijgen. dus ik hoop dat iemand mij de tip geeft om geen beten meer te krijgen. die toestelletjes om in stopcontact te steken helpen echt niet. mercikesss grtssss
Horren aanschaffen voor de ramen en een hordeur voor de tuin-balkon deur Jezelf insmeren met anti muggen spul
Als je ze niet in huis wilt hebben, dan moet je overal horren voor de ramen plaatsen. Dat is volgens mij de enige en beste/gezondste oplossing die er is.
Dat vraag ik me dan ook af... Hier ook overal van die plakhorren (ideaal!) en eigenlijk geen muggen. De mug die eens binnenkomt, komt mee door de voordeur of sneakt langs het horgordijn in de achterdeur. En 's avonds deuren dichthouden en in de buurt van deuren geen lichten aan.
als ik het zou weten, da zou ik er hier ook geen topic van maken he ....de kids lope hier vaak in en uit. vergete deur dicht te doen. ik denk dat het daardoor komt. wij hebben in elk raam een vliegenraam staan, onder en beneden.
Wij hebben ook bij alle ramen horren, ideaal.........wij hebben echt geen last van muggen. Ja soms een verdwaalde die dan mee naar binnen is gevlogen als de kids de hordeur open doen ofzo, maar dat is het dan wel. Verder hier echt mugvrij
Wij hebben ook horren en zelden een mug. Ook een beetje letten erop dat ze dichtzitten anders heeft het weinig nut natuurlijk..
Ik gebruik Toco Tholin druppels, en geen last meer van muggen die me bijten!! Deze druppels zijn voor meer dingen goed te gebruiken, en kan niet zonder. Gister avond ben ik vergeten druppels te doen in mn slaapkamer, en ben opgegeten door die krengen Toen ik je topic las gelijk de druppels gedaan, kan ik weer fijn slapen Toco Tholin - De echte 24-uurs drogist
mercikes ikke, ik ga daar zeker achter gaan. en citroen zou dus ook helpen, kan ik ook eens proberen. we zijn er achter gekomen, dat we toch op 1 kamer geen vliegendeur hebben...het badkamervenstertje pppp....
Idd lichten uit laten en citronella/anti muggenspul van Deet. Als je gebeten bent is er goed spul van VSM
Jaaaa dat is het enige wat echt,goed werkt , beter dan die antimuggen sprays en smeersels ! Er zit er nu ook een verdwaalde hier op de kamer ( hebben overal horren ) :x heb mijn kussen en voeteneind al gedruppeld .... En nu wil ik slaaaaapen
hier ook een zoon die erg allergisch reageert op muggenprikken ik probeer ook zo veel mogelijk te doen,maat helaas ontkom je er niet helemaal aan.. idd die toco-tholin gebruik ik ook,om op de kussens en voeteneind van de kids te druppelen. verder horren en ik heb om mijn zoon ze bed een klamboe,die zeg maar ze hele bed afsluit,dit helpt erg goed.