Mijn dochters toet schoonmaken met mijn eigen spuug... Mijn moeder deed het wel eens vroeger en vond het zo goor, ook altijd als ik het van andere moeders zag. En nu doe ik het waar nodig toch ook gewoon zelf. ERRUG!
Eten delen of gedeeld krijgen. vlug het helemaal afgesabbeld koekje van dochterlief opeten omdat er geen vuilbak dichtbij is. Of zoonlief die vind dat je moet mee-eten van zijn eten met een lekkere lepel vol prut terwijl hij een verkoudheid heeft
Oh nee dat doe ik nog steeds niet, brrrrr, haha. Een ijsje aflikken wel, mits er geen snotbongels aan hangen. Maar heel veel herkenbare dingen! Gezicht schoonmaken met een natte vinger, neus schoon maken met de hand, veel over mijn kids praten. Ach ja, daarom; zeg nooit nooit
Hahahahaha alle vooroordelen die ik had bega ik gewoon zelf: *geen koek/snoep door de weeks *alleen ontbijtkoek/rijstwafels/rozijntjes *niet bij ons in bed slapen *laten huilen enz enz enz enz....ik doe t ook allemaal........schaaaaaaaam..
ja we doen gewoon onze moeders na ik zag pas zo'n leuk fimpje op een of andere kinderzender of moeders die met spuug schoonmaken, vonden we wel grappig! Ik heb nog iets bedacht maar is juist andersom; ik vond altijd belangrijk om met computers e.d. vroeg te beginnen en houd nu juist afstand omdat het voor onze zoon beter is om echt te leren spelen en goed te leren praten voordat ie aan zoiets begint, tijd zat voor computers ik ben supermakkelijk met de computer en ik had er vroeger ook pas iets later eenstje dus zal wel loslopen..
Ik draag hakken! Punt uit! Kind of geen kind! En ook als ik boodschappen doe, ga winkelen en zelfs thuis. Nou de oudste was nog geen maand oud en toen kocht ik al een paar ballerina's hihi. O en never nooit schreeuwen! Ook niet als ze echt het laatste druppeltje bloed onder je nagels vandaan halen. DAt heb ik wel echt heeeeuuul lang volgehouden trouwens. O en een kind hoort te kunnen winkelen al is het drie uur lang. Naïef!!
Als ik een kind krijg dan ga ik het niet verwennen (alleen met liefde en aandacht) uhum, nou ik koop toch regelmatig kleine dingen. Eerlijk gezegd vind ik met iets nieuws dan zelf het meespelen ook leuker...
Ik zou niet in bakeren (wel gedaan) Ik zou alles vers koken (potjes waren toch wel makkelijk) En verder doe ik alles wel of niet zoals ik het al in mn hoofd had
Whahaha hier net zo, dan liggen de kids om de beurt naast mama Ik zei vroeger ook altijd dat ik geen Dora koekjes, K3 hagelslag en dat soort dingen zou kopen, maar het staat hier toch echt in de apothekerskast
oja, nog een bekentenis. Mijn kinderen zouden niet verwend worden. En met verjaardagen geen grote kado's, maar gewoon een kado om het hebben. No way, tot nu toe heeft dochterlief allebei haar verjaardagen een duur kado gehad. Mijn voornemen is opnieuw om dit dus niet meer te doen.
Haha grappig dit. Ik zou ook me nooooit teveel aanpassen aan een kind en er al helemaal noooit als een slons bijlopen. Ik ben nog niet heel lang moeder, maar mijn dochter bepaalt toch echt mijn dag en tijdsschema en ik loop regelmatig tot 1 uur in mijn pyjama (vooral de eerste maand, nu gaat het wel beter). Ook: nooit een fopspeen, tja, voor een baby met veel zuigbehoefte is het toch fijn voor het inslapen. De rest waarvan ik denk dat ik het nooit zou doen: -nooit flesvoeding (ik ben niet anti ofzo, maar zou gewoon zo graag lang borstvoeding willen geven) -nooit laten huilen (want als ze huilt, is er echt iets aan de hand) -altijd vers koken (ben ik echt van plan, behalve voor onderweg). -
Ik zou hem nooit brinta geven. (jeugd trauma's, o wat vond ik het vies!) Ik riep het als klein kind al "dat doe ik mijn eigen kinderen later nooooooit aan mama!". meneer was vorige week niet lekker, wilde niks. Maar een bordje Brinta wilde hij dus wel.. (en mijn moeder maar lachen toen ik het vertelde. schijnt dat zij dat als klein kind ook ooit nog geroepen heeft. zit in de familie!)
dat had ik ook! Ik sta op een trapje om de ramen schoon te maken met pumps aan maar tjee wat is het onhandig een baby en pumps. tig keer de trap of en af en zo bang dat ik me verstap en met haar naar beneden val. dus deed ze eerst uit onderaan de trap maar ben nu toch ook maar over op ballerina's
Zie wel eens foto's terug van mezelf en zie ik shirts met Mickey Mouse en barbie! Heb altijd geroepen dat mijn kindjes het noooooooit aan zouden krijgen met van die (disney)figuren erop... Moet eerlijk bekennen, doe hier ook niet aan mee, hoewel mijn dochter pas wel een pyjama met Hello Kitty heeft gekregen van oma. Vind het echt afschuwelijk, maar ze is er zelf verliefd op, haha!
ja en daar gaat het toch om wat je kind leuk vind, jij zalt mickey mouse en barbie vroeger ook leuk hebben gevonden, hoort gewoon bij kind zijn, je kan heel je leven nog volwassen kleding aan toch?
Dit dus. Tot precies 8 maanden, daarna vond ik het te gevaarlijk worden in haar wiegje, omdat ze ze zo goed als zelf kon gaan zitten. Alleen niet omdat ik het zielig vond, maar omdat mama gewoon haar kleintje in de buurt wilde. Oh, en ik kon me niet voorstellen dat sommige mama's maar kleding blijven kopen voor hun kids.... nu snap ik dat veel te goed...
Oh ja nog een; had een hekel aan moeders die dan tegen hun kind zeiden; mama gaat een flesje maken. Zeg gewoon ik ga een flesje maken.... 3 keer raden waar ik me vanmiddag op betrapte.
Nou, mijn dochter krijgt echt geen kleren aan die ik niet leuk vind hoor! Een pyjama kan nog, maar verder niet
ik zei altijd dat ik mijn kind (als het een meisje werd) nooit geen strikjes,kantjes en rouches aan zou doen, afschuwelijk dat tuttige! tja nu heb ik tig jurkjes met kantjes rouches en strikjes want ik vind het haar zo pittig staan