Meisje??

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by rbnlin, Sep 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rbnlin

rbnlin Niet meer actief

Hallo,

Kunnen jullie me van mijn onzekerheid afhelpen en vertellen of jullie hier, net als de echoscopist, een meisje zien?
    Ontzettend bedankt.
    Groetjes.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Beetje een rare foto.
    Snap niet waarom ze geen duidelijke foto van het geslacht hebben gemaakt want dit is gewoon het ruggetje.
    Zie inderdaad niks tussen de beentjes hangen dus zal wel een meisje zijn.
    Vind het wel een beetje vaag.

3. rbnlin

rbnlin Niet meer actief

Hoi,

De foto is met de 20 weken echo genomen en zoals het mij werd uitgelegd, moet je je voorstellen dat dit de doorsnede van het lijfje is. Je ziet inderdaad de ruggegraat en aan de linkerkant zit het geslacht. Snap alleen zelf ook niet waar en hoe dat dan zit. Vandaar mijn hulpvraag aan jullie.

4. rbnlin

rbnlin Niet meer actief

Verder niemand? die hier iets over kan/wil zeggen.
    Heel graag jullie mening.
    Bedankt alvast.

5. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Sorry, kan hier niks in zien. Heb je geen andere foto?

6. jamaila

jamaila Bekend lid

Jun 27, 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik ben bang dat deze foto je nog meer onzekerheid gaat geven, want hier zien de meeste mensen (inclusief ik) echt geen geslacht.
    maar als je met 20 weken te horen heb gekregen dat het een dochter is dan kun je er haast wel vanuit gaan hoor. maar voor de zekerheid, kun je altijd nog een pretecho laten maken. voor je eigen gemoedsrust.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zie ook niks.
    Afspraakje voor een pretecho maken zou geen slecht idee zijn. ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd ik snap niks van je foto....kan er dus ook niks over zeggen

9. rbnlin

rbnlin Niet meer actief

Heb net gebeld en een afspraak gemaakt voor een geslachtbepalingsecho. Kunnen vanavond al terecht. Hopelijk dus uitsluitsel van het geslacht.
    Bedankt in elk geval voor jullie geworpen blik.
    Groetjes.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan ben ik eens benieuwd! Veel plezier!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Spannend!!

12. rbnlin

rbnlin Niet meer actief

Onwijs spannend en zeker omdat het 1e roze toch echt aangeschaft is.
    Wat kan een mens dan toch opeens twijfelen hé. De echo dame was er echter van overtuigd en je ziet ook niets hangen dus waarom zou ze ongelijk hebben... Vanavond maar even afwachten.

13. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
  14. rbnlin

rbnlin Niet meer actief

#14 rbnlin, Sep 19, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 19, 2012
    Gisterenavond voor de geslachtsbepaling geweest en het is overduidelijk een meisje. Helemaal gerustgesteld nu.
    Groetjes

15. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Heb je nu wel een betere foto mee gekregen? hihi ik ben ook 2 keer geweest terwijl ze bij de eerste keer al een hele duidelijke foto had en ervan overtuigd was en de tweede gelukkig ook. Ze heeft me heel duidelijk de 3 witte streepjes laten zien. Waren net 3 krijtstreepjes :D

Gefeliciteerd in ingeval!

16. rbnlin

rbnlin Niet meer actief

Ja, de foto's die ik nu heb zijn duidelijker. Inderdaad 3 witte streepjes zichtbaar. De 1e echo-dame had het dus gewoon goed gezien. Ach, laten we het maar op zwangerschapsonzekerheid houden.

Dank je wel. Jij uiteraard ook.

17. tulip

tulip Niet meer actief

haha spannend he...ik heb vandaag de 20 wekenecho gehad en het geslacht gehoord, ben er nu ook wel van overtuigd, maar ook omdat mn vk het heel zeker wist en ook aan mij kon laten zien hoe je dus kunt zien wat het is. Als zij ook maar enigzins getwijfeld had, had ik dus ook een extra geslachtsecho laten doen hoor. Ik ben ook zo'n twijfelkont.

gefeliciteerd!!!

Share This Page