heeft ervaring met kraamzorg van de kraamvogel? ik heb in het verleden een kraamverzorgende gehad die totaal niks was,weet enkel alleen niet meer ibj welk bureau het was. heb wel op de site gekeken van de kraamvogel,maar dat is heel anders dan persoonlijk.
Over een paar weken heb ik er wel ervaring mee.. Maar als je een kraamverzorgster niks vind, dan moet je gewoon even bellen en krijg je een ander hoor. Daar doen ze echt niet moeilijk over.
jep! was prima! heb er 2 dagen gehad en heeeel lief, daarna kreeg ik een ander die voor zichzelf werkte omdat de kraamvogel vol zat.
de kraamvogel bestaat nog maar kort, dus echt weten hoe of wat kan niemand. de kraamvogel bestaat uit een fusie van verschillende kraamzorg buro's ik heb zelf bij mijn zoontje particura gehad en had me daar weer voor aangemeld, maar die is ook samen gegaan met de kraamvogel. mijn ervaring met particura was perfect. ik denk echt... dat het ligt aan, wie je krijgt en niet aan... bij welk buro je zit. en zoals al eerder genoemt. heb je iemand die je niet bevalt direct aan de bel trekken en niet afwachten. je hebt uit eindelijk jezelf er mee. bij mijn intake gesprek werd mij trouwens gevraagt wat ik verwachte voor een kraam hulp en of ik een ouder of jonger persoon wilde. succes meid ik hoop dat je een mooie kraamtijd krijgt.