Wie o wie heeft er ervaring met Clomid en hoelang de cyclus dan duurt? ik zit nu op dag 23 en denk dat ik nog geen eisprong heb gehad.... wel een paar dagen buikkrampen en lage rugpijn. (eisprong? innesteling?) In mijn temp. lijst kan ik nog niks ontdekken. Iemand hier ervaring mee?
Er staat geen bepaalde duur voor je cyclus als clomid niet is aangeslagen en je hebt van jezelf een lange cyclus kan dat nu ook weer wezen.
Nou ik ben 9 maanden lang niet ongesteld geweest nadat ik ben gestopt met de pil in december 2007. Dit omdat ik door de pil een trombosebeen heb gekregen. Ik heb nu 2 maal provera gekregen en ben nu ook 2 keer ongesteld geweest. Bij de tweede kuur mocht ik ook beginnen met clomid. Het is nu inmiddeld 24 dagen geleden dat ik ongesteld ben geweest. En nu is mijn vraag wanneer ik mijn eisprong kan verwachten? Ik weet dus eigenlijk niet wat mijn cyclus exact is. Wie o wie?
@lima, waarom sluit je je niet aan bij het Clomid groepje,allemaal meiden die clomid gebruiken, en onderling kunnen we elkaar wel advies geven. ik heb zelf voor mijn 1e zwangerschap enkele keren niet zo goed op clomid 50 gereageerd, mijn ei kwam veel te laat, en ik weet nu dat ik op 100 wel goed reageer....toen ik zwanger raakte had ik mijn ei op dag 17, daar is mijn zoontje verwekt, en deze ronde zit ik op dag 16, terwijl ik vorige ronde op dag 22 zat. hoeveel gebruik je? heb je geen controles, zoals bloed of echo's?