Hoi meiden, Ik zit nu nog een paar dagen voor mijn nod en vind het zo spannend. Zou het gelukt zijn of niet? Er bestaat maar een kleine kans dat wij "spontaan" zwanger kunnen raken i.v.m. slechte kwaliteit van de zwemmers. Dit is dan ook de "laatste" kans op een spontane zwangerschap. Mocht ik ongesteld worden, dan gaan we beginnen met IUI. Zelfs dat is de vraag, want als na het bewerken van de zwemmers geen goede uitkomst komt dan staken we IUI en gaan we direct over naar IVF. Zou 2008 dan toch nog ons jaar worden? liefs ilona
jeetje meid, ik zag dat je al enorm lang bezig bent! Al hoop ik het zo voor mezelf, soms voel ik me dan schuldig tegenover meiden die net als jij al zoveel langer wachten op het wonder. Ik hoop dat deze poging wel is gelukt bij jou! Hoe hou jij die spanning vol? liefs ilona
hey meid je moet je eigen echt niet schuldig voelen hoor tegenover andere jij kan er toch niks aan doen dat het bij de ander langer duurd! de spanning hou ik niet vol word er gek van, maar hopelijk is het niet voor niks
@ ilonaa: Hé we zitten zo te zien in hetzelfde schuitje. Ik zit ook te wachten of ik ongesteld word. Gisteren NOD en als ik ongi word dan beginnen wij ook voor het eerst met IUI. Succes!
@ Caruli Ik zal hard voor je duimen en hopen dat het goed gaat en dat je over een week een mooie vette streep kan laten zien! Ik vind je een supermeid en straks ben je supermamma! @ cjpt. Word je niet gek op dit moment. Ik heb zelfs vorige week bij de gyn nog getwijfeld of we het toch zelf niet nog even proberen. Heb jij die twijfel ook gehad? De "laatste" natuurlijke kans hebben wij extra goed benut. Het enige wat anders is dan mijn andere cyclussen is dat ik veel witte vleod verlies en meer last van mijn onderrug heb. Maar als ik heel eerlijk ben tegen mijzelf is de rest net zoals altijd. Ik hoorde trouwens vandaag van een vriendin dat een andere vriendin zwanger is van de tweede. Dat hakte er wel even in vandaag, want ik had zo'n vermoeden dat ze "bezig"waren. Ze zei 4mnd terug iets wat me aan het denken zetten en..ja hoor! Tuurlijk gun je het iedereen, maar soms....grhhh
Nee ik heb niet getwijfeld, ik heb er juist zelf op aangestuurd. Ik weet niet hoe lang jullie bezig zijn maar wij nu 27 maanden, waarvan het laatste jaar met Clomid. Toen we een aantal weken geleden hoorden dat het zaad van mijn vriend inderdaad slecht is (hij had zijn 2e test gehad) was ik het zat om nog langer door te proberen wetend dat de kans zo klein is. Enne... ja vandaag word ik langzaam gek ja. Vind het altijd zo irritant als ik negatief test en niet ongesteld word. Voelt zo nutteloos die dagen! Stiekum blijf je toch hopen. Ik kan me ook vandaag echt niet concentreren op mijn werk en moet nog best veel doen. Ben bang dat het werkoverleg maandag niet fijn word haha. Moet vaak gaan zeggen; uhm, heb ik nog niet gedaan...