Hoi hoi, had even een vraagje in de hoop dat iemand weet wat het is.. heb als het goed is van de week mijn eisprong gehad ( ook een paar dagen dat slijm ) maar nu had ik gister en eergister steeds steek in mijn buik en sinds vandaag een soort menstruatie krampen..komt dit iemand bekend voor? want heb op 9 aug. mijn NOD pas.. ben er ook misselijk bij, toch niet weer een buikgriep he want daar ben ik net vanaf ... Kussies Kaatje
Haha Kaatje, wil je graag horen dat het je innesteling kan zijn en dat...nou dat kan ik je wel vertellen maar je wist het waarschijnlijk ook al. Ik wil je geen valse hoop geven dus ik houdt het op de buikgriep
Hoihoi..Misschien een verlate eisprong evt? jees..t kan natuurlijk weer van alles zijn al die steekjes pijntjes en krampjes... Balen he steeds weer die dingen zo...ik denk dat we ons lichaam nooit geheel kunnen vertrouwen op evt verschijnselen... Misschien zelfs wel een innestelling? Hoeveel dagen geleden had je je vermeende eisprong? En hoelang ben je al of ben je al op een gelijklopende cyclus? Liefs, ninetje
Hoi hoi.tuurlijk hoop ik stiekem op een innesteling.heb nu echt al dik een uur giga steken in mijn schaambot.. had een dag of 4 geleden mijn eisprong (volgens de banner dan)mijn vorige cyclus was 32 dagen maar heb/had geen eisprong dus dat is opgewekt met clomid... moet 1 sept weer naar de gyn... afwachten maar tot 9 augustus (NOD) Hoop dat de pijn snel weg zakt.. Kussies kaatje
thanx.... neem zo maar een kopje thee en dan hup mijn bed in.Mijn vriend neemt vanacht het uitlaten van de pup op zich (als hij wakker wordt tenminste haha) dus kan ik hopelijk een nachtje blijven liggen. xxx
Ik heb er ook last van, ik denk dat het bij mij ontpillen is... bij mij was het na de vruchtbaarste dag (volgens de calculator) soort van menstruatiepijn, geen sterke pijn...eerder vervelend.. en af en toe een klein steekje in de onderbuik.. grtz Friemeltje
ja kan kloppen friemeltje maar bij mij is het geen ontpillen meer want ben al anderhalf jaar gestopt met de pil de pijn is nog niet weg xxx
Ik heb vorige maand na mijn eisprong ook zo lang pijn gehad in mijn buik. Het bleef tot een dag voor de NOD en daarna was t weg...totdat mijn NOD begon... Vervelend he wachten!!?
hoi ik heb het meestal rond mijn eisprong last van mijn buik steken enzo en misselijk en zodra mijn ei is geweest is het over
vervelend allemaal toch die stomme steekjes en krampjes!! Verwarrend ook! Maar jah het hoort erbij! Liefs,
ja idd. pijn is sinds gisteravond weer afgenomen dus we wachten het maar weer af tot 9 aug.(NOD) xxx Kaatje85
sorry om zo in de topic binnen te vallen..maar ik heb inderdaad ook een beetje last van mijn buik enz. gerommel in mijn maag...naar de toilet gaan etc. Zou die eventueel buikgriep kunnen zijn?
Geeft niet hoor,val maar binnen... zat ik ook aan te denken maar heb een week of 3 geleden goede buikgriep gehad, buikpijn,misselijk en veel naar de wc idd maar dit is anders.... je blijft stiekem hopen maar ja we zien t 9 augustus wel.. nog een kleine 2 weekjes wachten...wachten...wachten.. ik doe ondertussen niets anders haha xxx Kaatje
hey kaatje klonjk.. ik kom ook ff binnenvallen mijn nod is aankomend weekend en heb ook last van rare kramp...(niet continu) maar soms heb ik dit vaker in een cyclus en komt de ongi er dan na een week aan maar ook bij een zw. vroeger had ik er ook geen last van maar ben nu al bang dat het voor mij ongi betekent. Dus kan 2 kanten uit denk ik voor je greetzz...
ja idd.. je lichaam kan je goed voor de gek houden... nog 8 daagjes wachten,maar weet het antwoord denk al :S xxx Kaatje
krijg nou weer menstruatiekrampen... ik moet nog 7 dagen... Misschien een kortere cyclus dan vorige maand Als het dan toch moet komen laat het dan nu maar doorzetten sorry hoor moest er even uit... wordt weer een teleurstelling deze maand xxx Kaatje