geslacht bekijken door ketting

Discussion in 'Pendelen' started by wijsamen, Oct 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoi hoi
    via mijn tante heb ik geleerd om met een ketting langs de binnen kant van je pols te gaan dus op en neer en dan boven je pols te houden en dat je zo kunt zien hoeveel kinderen je krijgt en of het jongens of meiden zijn maar nu weet ik niet meer wat wat is
    dus is recht een jongen of meisje
    of is rondjes draaien een jongen of meisje??
    als hij stil hangt krijg je geen kindjes meer.
    bij mij eerste was het een meisje en dat klopt maar nu wil ik weer kijken maar weet dus niet meer wat wat is.

wie kent dit??

groetjes

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ken het maar het klopte hier niet.

3. weet jij dan nog wat het rondje en streepje betekende?

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hmm dat vind ik ook wel interessant om te weten:D

5. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Dat weet ik wel ;)
    Rond is een meisje en als je pendel heen en weer gaat (oftewel een streepje) een jongen..
    Bij mij kwam de eerste keer uit, een meisje :)

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Moet je dan tijdens dat je de ketting over je pols laat gaan de vraag stellen wat het geslacht is van je kindje of wijst at van zich en hoef je dat niet eens te vragen, maar moet je gewoon wachten wat hij doet? En moet je met je hand mee gaan over je pols of moet je je hand boven je pols houden en dan de ketting 1x naar voren bewegen zodat hij gaat bewegen? ( Ik had hier nog nooit van gehoord ma lijkt me erg leuk om te proberen!!!

Hoop dat jullie mijn vraagje snappen:p

Liefss Adorable

7. hoi ja indd nu weet ik het weer ik zou dan 2 meisje krijgen en 1 jongen en de eerste klopt want heb een meisje.

ik gebruik niet de hele ketting maar een halve of zelfs minder dan de helft maar wel slotje in mijn hand dus het oogje draait
    dan hou je je pols stil en je andere hand waar de ketting inzit beweeg je langs de binnenkant van je pols
    ik stel eigenlijk nooit een vraag na een paar keer op en neer gehaald te hebben hou je hem boven je pols maar wel voorzichtig en als je boven bent gestopt dan gaat hij beweegen
    rondje = meisje
    streepje = jongen
    stil= geen kindjes meer

weet er iemand of je dit ook kunt doen voor iemand anders zoja hoe?

8. poppemie

poppemie Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,037
    0
    0
    België
    Ik ben dit ook eens aan het proberen geweest en de ketting zegt eerst een meisje en dan 2 jongens... 3 kindjes, da verwachtte ik niet. Ik heb hier op dit forum eens laten pendelen en die zei mij dat ik maar 1 kindje zou krijgen namelijk een meisje.
    Enkele jaren geleden pendelde een vriendin voor mij en die zei toen ook 3 kindjes (geslacht wist ik niet toen).
    Tja we zullen zien wat er van gaat uitkomen éh ;)

9. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Hoi heb dit met een naald en trouw ring gedaan. Bij mij klopte het. 2x een streep, twee jongens en nu een rondje. Vandaag op de 20wkn echo bevestigd. Een meisje. Daarna stopte de naald/ ring.

10. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Je kunt t bij iemand anders doen, door de ketting ook boven de pols te doen.. zoals je dat ook bij jezelf doet. Ook kun je hiervoor foto's gebruiken; dan hang je de ketting boven de foto, zoals je dat ook boven je pols doet.. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, beetje lastig om te omschrijven ;)

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii meiden dan heb ik nog 1 vraagje, kun je dat ook doen met een pendel? in plaats van een ketting en een ring? En dat met die naald doe je die dan aan een draadje hangen?
    Ik ga dat straks of morgen ook even proberen:D Ben benieuwd :D
    Liefss Adorable

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii ik heb eigenlijk nog een vraagje toen ik las dat je ook voor een ander kunt kijken:)
    Zou iemand dat bij mij willen proberen?:) Zoja dan stuur ma even een pb of schrijf het hier in het topic dan stuur ik je ff een foto:D
    Liefss Adorable

13. germar

germar Bekend lid

Nov 30, 2008
    587
    0
    0
    Ja, je kunt t ook met een pendel doen, is nog gemakkelijker.. Wat de foto betreft; ik heb dat alleen met gewone foto's gedaan, denk niet dat dat digitaal lukt ;)

14. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Je hangt de naald of ring inderdaad aan een naaigaren draad. Heb dit nooit op afstand voor iemand gedaan. Iemand anders heeft wel eens de naald boven mijn pols/ hand gehouden. Werkte ook. Succes groetjes Monique

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Oja natuurlijk hihi, of je moet je beeldscherm plat leggen natuurlijk whaha, nee ik maak grapje, ik was eventjes blond en had er niet aangedacht dat je die natuurlijk boven de foto moet houden haha ( had even fotolezen in me hoofd:p )
    Aah wel fijn dat ik het met mijn pendel ook kan doen:) Heb namelijk geen kettinkje hier liggen:p heb er wel 1 om ma daar zitten kraaltjes aan dus is niet echt een kettinkje wat jullie bedoelen:p Ma ik zal het eens met mijn pendel proberen:D
    Dankjewel voor de tips!
    Liefss Adorable

16. ik vind het wel een leuk topic worden ahahaa
    mijn tante had er 2x jongen en heeft een 2ling.
    ik hou heel erg van dit soort dingen mijn moeder haar nicht en dan dr man kan dat ook vroeger als ik hoofdpijn had wist hij prescies waar ik het had en het was dan ook zo weg.
    hij zij mij ook dat ik er aanleg voor heb maar dat ik er niet voor open sta.
    toen ik zw wilde worden van senna heb ik gebeld naar iemand die dit dus ook zei ik vroeg ja wat moet ik dan doen ik wil het wel maar daar had hij geen antwoord op.

groetjes

17. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @ wijsamen: Ik vind dit ook erg interessant om te lezen :)
    Ik pendel zelf en heb net ook gekeken zoals hier staat om te zien hoeveel kinderen ik krijg en wat het geslacht zal zijn en daar kwam dit uit: meisje, jongen, jongen, meisje en daarna nog een keer gedaan ma deed ie niks meer, dus het meisje is de laatste. Wat ik me dan nog afvraag is, als je al kinderen hebt, ziet ie dat dan niet? want ik heb namelijk al een zoontje. Als dit het geval is dan zou ik dus in totaal 5 kids krijgen:D:D:D
    Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd en daar kwam weer precies hetzelfde uit:)
    Liefss Adorable

18. ja ik begrjip je helemaal bedankt

Share This Page