Help... foto's selecteren....

Discussion in 'De lounge' started by sandy25, Jun 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik wil graag voor mn meiden een leuk herinnerings album maken met foto's....

Toen de 1ste was geboren heb ik braaf foto's gemaakt, gelijk laten afdrukken en gelijk netjes in een album gedaan.... dit heb ik tot 2007 netjes gedaan... ze is nu bijna 6 en heeft van 2005 tot 2007 al 3 grote dikke foto-albums vol :$:$:$. Nu wilde ik dus de draad weer gaan oppakken maar hmmmm zijn wel heel veel foto's nu die ik moet laten afdrukken en inplakken heb nu 2 meiden.... Dat gaan heeeeeeeel veeeeeel albums worden.....

Hoe moet ik dit nu gaan aanpakken.... wil voor allebei hetzelfde....

wil voor de oudste ook opnieuw gaan beginnen maar dan met alleen de belangrijkste foto's dus de hoogtepunten van haar leven, en de leukste herinneringen...

Hoe doen jullie dit, hoe pik je de leukste en belangrijkste foto's uit....
    zo moeilijk want elke foto heeft wel een verhaal...

PLEASE HELPPPPP......

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Herkenbaar;) Ook al heb ik nog maar een kindje ik moet me er echt toe zetten om haar fotoalbums af te maken. Ik heb nu alleen een geboorteboek met foto's vanaf de test tot kraamweek.
    Moet nu nog een album van geboorte tot 1 jaar en daarna van 1-2 jaar. De laatste doe ik digitaal dat scheelt al een hoop want je kunt er meer foto's in kwijt.

Wat ik nu doe is ik kijk per maand (heb alle foto's wel geselecteerd op de pc per maand) welke ik er graag in wil hebben. En dat zijn er dan meestal nog teveel en dan kijk ik nog een keer en zo blijven de leukste over. Ook kijk ik naar de fotoalbums op haar site, want ook daar zet ik de belangrijkste foto's op dus blijkbaar kan ik daar vanuit gaan:p

Probeer maar zo te denken dat je je kind echt niet tekort doet later met een paar foto's meer of minder, ze zullen juist blij zijn dat je dit hebt gedaan. Ik heb echt niet zoveel foto's van mezelf toen ik klein was als mn dochter nu al heeft (om maar niet te spreken over de echofoto's,dvd, filmpjes etc;)) maar ik mis niets hoor, ben juist blij met albums die ik wel heb:)

3. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hi,

ik denk dat ik idd alles maar gewoon afdruk en de allerleukste eruit pik om die in het album te doen.... dat moet me wel lukken...

daarnaast zet ik de foto's van de meiden op hun eigen usb stick en die bewaar ik dan in hun herinneringen doos..

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook die er een ramp mee is, gewoon veel te veel fotos

5. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik ben er ook mee bezig en jeetje wat een werk.. Maar ik probeer ook alleen de leukste foto's eruit te halen (en dan blijven het er nog superveel) en die verwerk ik in fotoalbums die je online maakt.
    Dan laat ik ze voor beide afdrukken.
    Tot nu toe heb zit ik op 3 albums van hun samen en beide 1 album van de geboorte.

Share This Page