Wie heeft der zin om een keer wat af te spreken? heb weinig vriendinnen die een kindje hebben die het begrijpen... men vrienden die ik had hebben soort van geeen tijd sinds ik een kindje heb... dus wil men vriendinnen groep wat uitbreiden met meiden die wel kinderen hebben ik zelf woon in koudekerk ad rijn(zuid holland ) dus als der dames uit de buurt zijn die zin hebben om leuke dingen te doen keer af te spreken een soort zp meeting.... Groetjes anouk
Wordt het dan niet eens tijd voor een achterhoekse meeting Sorry, voor mij dus ook te ver weg, maar wel leuk idee!
er was een topic over een meeting dichtbij Rotterdam was dat volgens mij. Is dat niks voor je? of is dat te ver weg?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/303087-even-iets-anders-wie-gaat-mee-naar-ballorig-verzint-iets-anders-leuks.html dit topic bedoel ik. weet niet hoe ver ze zijn met het topic.
Hier uit Dordrecht. Is denk ik een beetje ver. Wel jammer aangezien we ongeveer even oud zijn! Als er mensen in de buurt van dordrecht zin hebben om eens een dagje speeltuin te houden o.i.d. laat het even weten! Lijkt me leuk!
ik woon in Den Haag! ik ken hier helemaal niemand al mijn familie en vrienden wonen in omgeving eindhoven
@ Rianne: Hier een zwijndrechtenaar alleen is die van mij nog een beetje te klein voor een speeltuin hihi
Ja inmiddels woon ik helemaal niet meer daar in de buurt hihi Woon nu in Den Haag al een aantal jaar. Maar heb tot mn 16e in Breukelen gewoond. Maar mis de omgeving zo