jammer jammer je woont echt te ver weg, ZP meeting in bv zwolle of noordoostpolder lijkt me wel een keer heel gezellig.
Gezellig gana we keer dagje plannen toch? en idd iris kan ik nog van vroeger.... hahaha maar lijkt me heel gezellig keertje wat afspreken
Ik ben ook van de partij! Lijkt me leuk een gezellig dagje Mijn meisje is nog wel mini maar is nie erg slaapt nog lekker veel.
mijnus is ook nog mini bij 3maandjes... maar gezellig moeten snel doen wat lijkt jullie leuk om te doen of aftespreken?
Uhmmm.. Nouja ik weet niet of een speeltuin wel zo'n goed idee is aangezien de meeste kindjes nog zo klein zijn. Die van mij is bijna 13 maanden, maar toch te jong denk ik voor een speeltuin haha. Lastig..Lastig... Ik denk er nog ff over na! Oh, als de meeting door gaat spreken we dan wel af in het weekend trouwens? Of doordeweeks? Ik weet natuurlijk niet waar we gaan afspreken, maar alleen in 't weekend heb ik ander vervoer dan een fiets.
Uhmmm even denken he wat is leuk om heen te gaan en waar? En sowieso handig met zoveel kinderwagens hahaha Maar hoe ik het lees iedereen die mee wilt woont in of dichtbij Den Haag? Misschien kunnen we ergens high teaen ofzo?? Kunnen we met elkaar babbelen en lekkere hapjes en thee Ik weet het niet dus kom maar op met ideeen. Doordeweeks of weekend maakt mij niets uit ik heb nog verlof tot 16 nov. Maar misschien in het weekend het handigst.
Ow ja willen jullie misschien op mijn meisje stemmen als jullie dat nog niet gedaan hebben? Dank je wel Mijn Bofkontje - | Bofkontje van het jaar verkiezing | Wie word het bofkontje van het jaar 2011?
hihi, hier iemand uit rotterdam, zou bets mee kunnen, maar mijn kindjes zijn weer een stukje ouder dan de meeste andere @Alessandro, hihi ben donderdag weer bij jou in de buurt Ga mijn achternichtje halen om bij ons te logeren en ze woont een paar straten verderop.
High tea kan wel leuk zijn ja! Maar de kleintjes dan? hebben die zoveel geduld om zolang in de buggy/reiswieg te blijven liggen/zitten denk je? Veel mensen in de omgeving Denhaag inderdaad ja! Ikzelf woon dan wel in Leiden. Maargoed is ook niet echt ver weg moet ik zeggen...
Ik weet niet de mijne vind het heerlijk in de maxi cosi die slaapt wel hoor. Iets anders kan ook toch maar wat......??
Misschien een leuk idee voor de mama's met wat grotere kindjes aangezien die kleintjes toch nergens wat van mee krijgen. De dierentuin?!
Haha ja wel leuk opzich, we zijn er met z'n 3tjes geweest met charlize haar verjaardag en ze vond vooral het aquarium ge-wel-dig! Alleen vind ik het een beetje te duur om er weer heen te gaan. Ikzelf heb geen rijbewijs, dus mijn man zou ons brengen maar dan blijft hij waarschijnlijk ook (beetje lullig anders , beetje te ver voor ff heen en weer) dus tja dan zijn we 40,- kwijt. Word 'm dan dus niet voor mij.
Haha ja is zeker niet heel makkelijk. Maar ach we verzinnen vast wel wat leuks. Moet wel even kijken trouwens of ik kan, als jullie al op heel korte termijn willen afspreken. Zit momenteel nog met een gekneusde voet dus kan geen kant op... Ach en anders komt er wel weer een andere keer...