Hallo meiden, Een vraagje: Ik moet maandag ongi worden (hoop van niet tuurlijk), nu heb ik sinds zondag elke keer zo duizelig en hoofdpijn en dan wordt ik misselijk van de duizeligheid, zijn dat ook zwangerschapssymptonen? Alvast bedankt! Groetjes.
Hoi hoi, Dit kunnen zwangerschapssymptomen zijn. Maar misschien ook tekenen dat je toch ongi gaat worden (wat ik natuurlijk niet hoop voor je!) Heb je hier vaker last van als je ongi moet worden? Ik zou zeggen, gooi er een testje tegenaan en dan weet je het zeker! Heel veel succes! Liefs Annika
Nou nee ik heb dat nooit, was zondag ook echt naar kreeg ook erge hoofdpijn, dat heb ik bijna nooit hoofdpijn. Nu wordt ik weer zo naar en vreselijk warm. Groetjes
Hallo carla , ik herken het hoor. Ik ben paar dagen terug ook errug duizelig geweest steeds bij het opstaan. Heb ik anders nooit last van.
Lastig he en ik sta al expres voorzichtig op, vanmorgen ook maar toch was ik duizelig geworden. We zullen toch maar af moeten wachten, had voor mezelf echt zoiets van het is niet raak deze maand, maar nu begin ik toch te twijfelen, duurt nog zo lang tot het maandag is hihi. Doei