Vanochtend een ieniemienie streepje op de kv2v5 7 dagen voor nod (kon niet wachten) net een andere gedaan en ook daar zie ik weer iets op alleen voor me gevoel niet goed genoeg om mezelf te feliciteren, ben dan natuurlijk ook wel erg/te vroeg met testten maar ben toch benieuwd of jullie hem nu wel zien.
Ik zie wel vaag iets.. maar erg vaag... Leuk gezegd trouwens, dat je jezelf nog niet durfde te feliciteren
Even geduld nog meis!! Nog even paar dagen wachten en dan heb je meer duidelijkheid. Zit in hetzelfde schuitje hihihi. Kan je wel vertellen heb vandaag ook met kv getest en bij mij was ie omo wit, geen twijfellijntje aan te zien. Weet niet of je dat wat meer hoop geeft?
Haha ja je moet altijd lief zijn voor jezelf natuurlijk dat de testen zo vaag zijn sta ik niet van te kijken ben ook nog een week voor me nod. Ik had vanmorgen een test van testpoint gedaan en daar kwam een zeer licht streepje op vandaar dat ik zo nieuwsgierig werd en kv2v5 heb gehaald en ook daar kwamen 2 lichte miniscule streepjes op te voorschijn, meteen deze erna gedaan en zie weer het resultaat. Wat kan wachten toch vermoeiend zijn zeg.
Oo melgje ik snap precies wat je bedoelt en ik denk iedereen wel hier, tot nu toe mocht het nog niet zo zijn om zwanger te raken en elke maand neem ik mezelf voor te wachten met testen tot me nod maar zodra de datum een beetje in de buurt begint te komen gaat het allemaal erg kriebelen en kan ik dat nog lastig onder controle houden haha heel frustrerend en een half lege portemonnee en nu nog twijfels haha soms denk ik echt dat ik uit een ei kom omdat ik me dan niet kan beheersen haha.
ik durf je wel te feliciteren, ook omdat je schreef dat je een testpoint hebt gedaan, die zijn echt heel gevoelig en geven geen lijntjes als je niet zwanger bent (bij mij tenminste niet..), dus voorzichtig gefeliciteerd
Lief van je mamavanyasmin dank jewel! Wil toch eerst een duidelijkere test voor ik er zelf 100% in geloof... spannend zeg.
Dit is een predictor en vind hem eigenlijk negatief omdat ik niet echt een streep zie Heb je ook een foto van de kruidvattest?
Ik zie een witte streep met gekleurde randjes als ik inzoom. Dus zeg maar een streepje wat wit is van binnen. Sorry, maar ik denk echt dat je te vroeg bent met testen. Mocht je over een paar dage wel een duidelijke positieve test hebben, dan feliciteer ik je uiteraard.
Ik twijfelde zelf ook maar het lijkt mij onmogelijk dat ik op zowel de kv2v5 en de testpoint net zo'n streepje kreeg en dus niet omo wit bleven, maar goed heb nog 7 bijna 6 dagen tot me nod dus kan nog alle kanten opgaan. De streepjes zijn voor de foto moeilijk te zien maar in het echt zijn ze duidelijker.
op die nieuwe foto zie ik idd ook een wit streepje, maar ik ga even op die testpoint af. Toen ik nog heeeeel pril zwanger was van mijn dochter deed ik ook testpoint testen en die waren ook heeeeel vaag. Gaat erom dat ie er binnen de tijd stond! Heb je een foto van je testpoint test?
Helaas niet ze liggen bij me vriend thuis ik bleef er maar naar turen om gek van te worden... heb vorige maand ook een testpoint gedaan en die bleef ook omo wit.
Ik zie wel iets wat op een streepje begint te lijken... Maar voor nu durf ik je nog niet te feliciteren. Denk wel dat het begin er is, spannend over een dag of twee (drie/vier ) weer eens testen? Succes!
ik durf je al heeeeel voorzichtig te feliciteren, vind het streepje donker genoeg om een indroger te zijn Ben benieuwd over een paar dagen.
Op de kV lijk ik ook wat te zien!! Op de andere overigens niet... Je maakt t wel spannend hoor, haha. Ik geef je goede kans!
Wil je dalijk een foto maken bij daglicht? Ik lijk namelijk wel iets te zien alleen vind ik de foto wazig.