Hallo VIPERS (VIP vanuit de eerste rondes) aangezien we eigenlijk niet meer bij de eerste ronde horen, heb BMD en ik samen een nieuwe topic geopend. een plekje waar je even je ei niet kwijt raak... maar waar je je ei kan vergeten! in ons wachtruimte gaat het om de gezelligheid, de meligheid. Het is een exclusive groep, vanuit de 'wie nog in de eerste ronde' Er zijn zwangere, en er zijn dames die nog aan het proberen zijn, maar hier kan je even lekker kletsen met elkaar en niet dat het altijd over de ei gaat.. hier op forum zijn er zat plekken dat kwijt te raken, maar laat ons hier lekker melig zijn! en het lijst ...aangepast (aan VIPS) komt gewoon lekker mee.. zo kunnen we het ook aanpassen op de individueel zelf.. want het is jammer dat bij de zwangere het daarbij stopt!
VIPERS IN DE WACHTRUIMTE VIPERS JUNI mamakitty & Marloes22 JULI Bmd & mamaline 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) AUGUSTUS 06-08 Meintje (ronde 1 Jantsjuh (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 14-07 BMD VK intake 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 05-09 Snuffie (ronde 3) VIPERS ON STRIKE daan78 spannendetijden vlinderfladder * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: nou jullie weten hoe het werkt ... als niet, vraag het maar haha vervang wel de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
zo. lijst staat er nu ook nog.. belangrijke datums ook graag invullen natuurlijk. willen met jullie kunnen meeleven
VIP ers/exclusieve groep vanuit de eerste ronde....hmm, betekent dit wel dat er ook nieuwe dames mogen aansluiten ik hou wel van een beetje meligheid!
tja.. eigenlijk zou je denken van niet he.. maar als je niet constant hier over eieren praten hahaha dan mag je wel mee doen hoor
maar ik ga nu even wat anders doen dan forummen.. met nieuwe mobieltje spelen voordat ik weer weg moet naar mijn werk!... dan kan ik op mijn werk lekker verder mee spelen
Omdat er diverse optel- afteltopics zijn, een heel NOD forum, zwanger worden en zwanger zijn + een hele grote lounge hebben wij besloten dit topic te sluiten. Ook is het vormen van groejes (op deze wijze) niet toegestaan. Je idee was heel gezellig maar zwangerschapspagina.nl is hiervoor niet de geschikte plek. Elmo