22 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu heb ik op 3 juni sex gehad met mijn ex.. En vanaf 10 juni met mijn huidige vriend. Nu is er 9 juli een echo gemaakt en bleek dat ik precies 6 weken was en nul dagen. Help!! Als ik terug reken en er vier weken vanaf haal moet mijn huidige vriend de vader zijn... Maar als ik op internet mijn ovaluatie bereken wanneer die plaats vond was dat op het moment dat ik sex had met mijn ex. Maar dan had ik toch 7 weken zwanger moeten zijn? Kan iemand mij aub helpen of mij wat meer duidelijkheid geven.. Zit enorm in de stress!! Daarbij wil ik eraan toevoegen dat ik 12 juni nog ongeveer 6 dagen heb gebloed. Het leek net een normale menstruatie. Misschien dat dat nog iets meer duidelijkheid geeft voor jullie? Mijn eerste positieve zwangerschapstest (vaag maar toch duidelijk 2 streepjes) was op woensdag 19 juni.
Van je huidige vriend lijkt mij. Bij 2 weken is je eisprong en 4 weken terug vanaf 9 juli is 11 juni. Als je van je ex zwanger bent had de test op 19 juni echt wel duidelijk moeten zijn (16 dagen na de sex). Maaaaaaar het kan ook zijn dat het bevruchte eitje van je ex een week heeft rondgedwaald en toen pas is ingenesteld. Het blijft een tricky situatie. Met geen van beide voorbehoedsmiddel gebruikt?
12 juni zou je innestelling geweest kunnen zijn maar zou eerst de echo afwachtten wat voor termijn daaruit komt aangezien je niet weet wanneer je eisprpng precies was en vam de calculator kan je niet uitgaan je kan ook een langzame of snelle innestelling hebben gehad dus ja kan beide en aan de test kan je het niet aflezen de 1 maakt sneller hcg aan als een ander dus ja afwachtten succes
Ja precies.. Ik hoop het van harte. Zn domme fout.. Zucht! Inderdaad beide zonder voorbehoedsmiddelen.. Kan me zelf wel voor me kop slaan maar dat is altijd achteraf! Ik heb donderdag 25 juli mn tweede echo. Als het goed is moet ik dan 8wkn en 2 dagen zijn.. Kan het niet zo zijn dat de eerst echo niet klopte en ik inderdaad al een week verder ben? Ik rook.. Nu uiteraard gestopt.. Maar misschien dat het daardoor wat kleiner is dan dat het hoort te zijn? Zouden ze bij de volgende echo (25 juli) wel duidelijk kunnen zeggen wie de vader is omdat het een week verschil betreft? Stel dat ik dan alsnog gewoon 8 weken en 2 dagen blijkt te zijn en dus de periode nog steeds klopt invergelijking met de eerste echo.. Dan kan ik er dus vanuit gaan dat de innesteling/bevruchting echt rond de 12e heeft plaats gevonden en dat dus mijn huidige vriend de vader is? Hartstikke bedankt alvast voor jullie reacties. Fijn dat jullie meedenken!
met termijn echo dus rond 12 weken kunnen ze datum vaststellen bevaldatum en dan kan jezelf beetje terug rekenen omdat er maar kleine week tussen zit is het heel lastig roken staat er los van en nu is het meten millimeter werk en 1mm kan al paar dgn schelen helaas afwachtten
Nee.... tijdens de hele zwangerschap is niet met zekerheid te zeggen wie de vader is Dit komt omdat er maar 1 week tussen beide partners zat. 12 juni de innesteling is maar 1-2 dagen na de bevruchting dus die bloeding lijjt mij onmogelijk van een bevruchting op 10-11 juni zijn. Als ik dit nu zo typ en gezien de bloeding, lijkt het mij meer passen bij een bevruchting rond de 3-4 juni. Ik zou na de bevalling een vaderschapstest laten doen. Er is nu geen duidelijkheid/zekerheid te geven.
Dus als ik het goed begrijp.. Zolang de aantal weken en dagen blijven kloppen invergelijking met de vorige echo dan is dus wel mijn huidige vriend de vader.. Grote kans iig? Pffffff.. Ik word gek!! Eigen domme fout, i know.
Ik denk dat je 50/50 kans hebt. Dit komt gewoon omdat er maar een week tussenbeide zit. Ook met een volgende echo die aansluit op de eerste, zal je het nooit zeker kunnen weten. Die bloeding vanaf de 12e zet mij meer richting je ex. Ik neem aan dat beide heren weten van je zwangerschap? Ik zou daarom een vaderschapstest laten doen. Alleen dan heb je zekerheid over de vader.
maar tellen die 6 weken vanaf de innesteling of vanaf de bevruchting. want 9 juli - 4 weken is 11 juni. dus als jij de 10 bevrucht zou zijn kan die toch nie de 11 al ingenesteld zijn? altans daar staat toch zowieso 3 dagen ong voor?? heb je aangezien ik er vanuit ga da je niet pil slikt je cyclus wel eens bijgehouden? want met een normale cyclus rond 28 dagen zou je eisprong rond de 3 a 4 juni zijn geweest. altans als het in die week zou zijn is het zowieso van je ex. iig gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
innestelling is 5a10 dgn na je.eisprong dat is gemiddeld blijft 50/50% kans omdat kleine week tussen zit. als die week nou net je vruchtbare week is dan weet je het pas na een vadersch test
Ik vroeg aan de verloskundige wanneer dan de bevruchting had plaats gevonden en die antwoordde met: "nou precies vier weken ervoor dus!". Ik schaamde me en heb het toen niet durven vragen precies hoe en wat ivm mijn situatie.. Vandaar! Helaas kan ik niet tegen de pil en had ik een afspraak gepland staan voor een spiraal.. Daarom.. Nogmaal dom dom dom van mezelf! Ik had 9 juni sex met mijn huidige vriend.. 10 en 11 juni ook. Dus als het 3 dagen nodig heeft zou het nog van mn vriend kunnen zijn.. Ik hoop het zo. And to be honest.. Ik voel me zo enorm rot en ik schaam mij zo erg dat mijn ex het niet weet. Mn huidige vriend vloog me van blijdschap in de armen.. En ik zat daar als domme "trut" met een enorme hoop schuldgevoelens.. Ik hoop echt van harte dat iemand (verloskundige waars.) me iets meer zekerheid kan geven.. Al is het maar: "80% zeker dat het van je huidige vriend is gezien de aantal weken en al we dan terugrekenen.. etc etc"
ja oke maar hoe tellen ze dat dan bij de echo die 6 weken. vanaf de bevruchting of vanaf de innestelling? want dan zou vanaf de bevruchting grote kans van ex zijn en vanaf de innesteling van huidige vriend? klopt dat?
Je krijgt sowieso 2 weken "gratis". Dus vanaf de bevruchting.. En dat was precies in de week wanner ik sex had met mijn huidige vriend. Vroeg nog (zie vorige reactie) wanneer de bevruchting dan plaats had gevonden en daarop kreeg ik als reactie: "precies vier weken geleden vandaag!"
Enige wat je uitsluitsel kan geven is een vaderschapstest. Ik hoop dat je beide potentiele vaders op de hoogte stelt. Verder maar geen commentaar.
Er is geen medici die jou nu de garantie van 80% geeft omdat die gewoonweg niet te geven is. Wie zijn billen brand....... Ik neem aan dat je toch wel zekerheid wil (anders vraag je het hier niet en ook wel zo netjes tegenover beide heren), dus nogmaals... alleen een vaderschapstest kan je die zekerheid geven. Sorry verder kan ik je er niet bij helpen.
Tenzij..... het van je ex is en de innestelling is later dan gemiddeld geweest.. dan ben je ook korter zwanger en kan het dus alsnog van je ex zijn.
Precies.. daar heb je gelijk in. Ik ga het morgen mijn ex vertellen en vanavond mijn huidige vriend. Zit idd niks anders op.. Bedankt voor het meedenken.
ja lastig hoor zeker als je niet weet hoelang je cyclus ongeveer is. maar goed ik hoop voor jou als ik het goed begrijp dat de termijn echo klopt en dat het van je huidige vriend is. veel sterkte ermee.