Hallo iedereen, Ik ben vandaag naar een 3d-echo geweest en ik kreeg te horen dat ze voor 80% zeker was dat het een meisje was. Wat denken jullie? Groetjes, Ellen
Hm niet gemakkelijk... Ik zie toch ook iets kleins uitsteken maar kunnen ook de schaamlippen zijn die nog wat gezwollen staan!
Zie niet echt wat duidelijk uitsteken wat duidelijk een piemel kan zijn, (Heb hele duidelijke voorbij zien komen met dat termijn) Bolling wat je zou zien kan heel goed schaamlippen zijn die opgezwollen zijn Zou op basis vd echo ook meisje zeggen net als de echopiste!
Hij lijkt een beetje op mijn echo met 14 1/2 week..... Mijn gyn zei een jongen. Dat witte puntje tussen de beentje kon mogelijk het piemeltje zijn. Maar met grote onzekerheid. Soms kan het op deze termijn al heel duidelijk zijn, maar meestal valt na 16 week beter wat te zeggen, omdat voor de tijd jongens en meisjes aardig op elkaar kunnen lijken. Vind met name dat een jongen heel vroeg al behoorlijk duidelijk kan zijn. Neig bij jou echo ook naar een meisje trouwens....
Op je eerste foto snap ik niet eens wat ze aanwijst? En op je tweede is het te veraf weer.... Dus ik zie het niet
ik ga voor een meisje hoor,bij onze echo van 13 weken zag je echt al duidelijk het piemeltje hier zie ik dat zeker niet.
Ik heb van mijn zoontje een duidelijke echo waarop je zijn delen ziet, maar ik kan hem hier niet bij posten.