Je bedoelt Pepijn Bierenbroodspot van Reportage. Ik vind hem juist een heel geschikte stem hebben voor dat programma. Aan hem stoor ik me niet.
- Beau van ervedorens... Wat een irritante gast is dat. - Lucielle Werner (van Lingo)... Irriteer me echt dood aan haar. - Al die talentenshows... Grrrr erger me er dood aan, en dan vooral de zang varianten. - Marc Forno, wat is die gast overdreven. - Paul de Leeuw, ik snap zijn humor gewoon niet, gaat in mijn ogen veel te ver. En zo kan ik nog wel even doorgaan... sbs mag van mij ook van de buis, alleen maar irritante programma's.
Oh, ik heb hem gewoon al nooit grappig gevonden . Hij kan best aardig zingen, dan denk ik man, je bent veel leuker als je normaal doet, dan dat je zogenaamd grappig probeert te zijn. Wie er van mij met stip van de buis mag is Carlo Boshard, ach, ach, wat heeft die man veel aandacht nodig. Gewoon zielig om te zien, sneue kleuter. Lucille Werner, wat een irritant mens is dat, ze kan alleen over zichzelf praten, die kan mooi samen met Carlo op een onbewoond eiland gaan zitten wat mij betreft. Al die talentenshows zijn toch ook wel een keer geweest. En 9 op de 10 keer hoor je trouwens nooit meer wat van zo'n winnaar. En die kookprogramma's en programma's met topkoks, vond ik eerst nog wel leuk, maar nu weten ze echt niet meer wat ze moeten verzinnen.
Ik ben het zeer zeker met je eens over Piet Paulusma ik snap niet at hij de bekentste weerman van Nederland is heb er nog nooit wat aan gevonden en idd z,n borrel stem haha en dan die uit gezakte oogleden bah. Zelf kijk ik wel sbs maar ook niet alle programma,s net Ik hou van holland gekeken en vind dat wel leuk gewoon gek doen en gezellig ouwe hoeren haha. Groetjes Patricia
Beua en zo mag je van mij idd houden maar blijf van mijn little house on the prairie af haha Groetjes Patricia
Met stip op nummer 1: SBS6...wat een schreeuwerige campingzender is dat. 2. RTL Boulevard, geen interesse in wat bekende mensen doen en laten. 3. Alle reclames, daarom kijk ik vaak televisie op de computer tegenwoordig.
Reclames dan nemen we weer een tv nu kijk ik alleen maar programma's via internet (voordeel is wel dat er geen lelijke tv meer in de kamer staat )
Ow ff on topic... dat programma wat er vanavond op was, zapte er ff langs.. op sbs6, moeten ze in bepaalde posities gaan staan, zodat ze door een muurtje passen? ohh hoe doelloos is dat!! Of dat programma waar 25 vrouwen achter een 'bali' staan, en dan komt er 1 jongen, en dan mogen die vrouwen weg drukken als ze niet met die jongen willen daten.. Pfff zoo vermoeiend programma. Weet de titels niet sorry, maar denk dat jullie wel weten wat ik bedoel. En voetbal... grrr.. maar helaas hebben we ook nog het uitgebreide pakket met internationaal voetbal en al! haha arme ik!
gordon en patty!!wat een verschrikkelijke mensen bah! vind take me out(programma met die jongen die gaat daten)juist wel leuk om te kijken!Lekker vermaak
He willen jullie niet spotten met mijn oom pietje paulusma?!! (haha nee hoor grapje) Ik vind hem altijd zo irritant met zijn hand doen! Little house on the prairy vind ik wel leuk! ik irriteer mij ook niet aan de stem van pepijn bierenbroodspot. Wat al eerder gezegt hij is juist wel geschikt voor deze reportage. Gerard vind ik helemaal geweldig..Lig soms dubbel om hem. -Reclames mogen van mij direct van de buis! -Patty brad met haar rare hoofd! -die homeshopping gedoe ook wel! Er zijn vast nog wel meer dingen maar daar kom ik zo 1,2,3 niet op..
is echt te grappig om te zien dat smaken zo kunnen verschillen, want ik vind paul de leeuw, beau en martijn krabbe echt helemaal geweldig! ook om joling kan ik nog steeds erg lachen. en carlo en rene zijn echt 2 van mijn favorieten. van mij mag kwalbert verlinde er wel af
Wat niet volgens mij kun je beter vragen welke programma´s op tv kunnen blijven, zoveel zijn dat er niet.... In ieder geval weg a la minute Paul de Leeuw Piet Paulusma RTL boulevard SBS shownieuws en al die andere troep van hun Alle programma´s over het koningshuis
De enige twee programma's die ik echt graag kijk zijn Boer Zoekt Vrouw en So You Think You Can Dance. En die laatste kijk ik altijd via internet om de reclames te omzeilen. Voor de rest voor mij geen tv. (alleen mijn man kijkt graag naar consumentenprogramma's als Kassa, Opgelicht, Radar e.d.)
Dit is mijn lijstje : - Sylvie Meis - Gordon ( begint nu toch wel heel deprimerend en negatief te worden ) - Char - Henk-jan Smit - Tooske Ragas Vind ze allemaal verschrikkelijk irritant en arrogant ..
Voor mij ook programma's met Bekende Mensen! Zo irritant, zijn meestal dames waar je nooit meer iets van hoort, maar die altijd met hun kop op tv willen komen... Hole in the Wall (hier met roos Vanacker), Kookprogramma's zoals Komen Eten, Boer zoekt vrouw (deden in Belgie 2 kennissen van me mee en het is ZOOO doorgestoken kaart)...
andries knevel (brrr) Carlo Boschardt en zn broer ook... Irene Moors Caroline Tensen Rob Geus (nou weten we het wel...) programma's waarin ze laten zien hoe geweldig de jetset is... kom op... dat is nog geen 1 procent van de nederlandse bevolking, de meeste nederlanders hebben in 1 maand te besteden wat zij in 1 uur uitgeven... als het niet minder is... en wat meteen weer van de buis mag is rad van fortuin... omg... die 'leontien' draait niet eens echte bordjes om... en verder alle teleshopping, alle kinderseries met krijs en geweld. doe liever maar gewoon weer die leuke kinderseries (en dan niet alleen voor 7 uur...)
- GORDON! Wat is die man triest met zijn gezeur en dan nu ook nog met die arme chihuahua die overal mee naartoe wordt gesleept. Aandachtsgeile aansteller hihi - de sex-reclames na 23:00 op zo'n beetje iedere commerciele zender - Verkeersofficier Koos Spee van wegmisbruikers - Reclames in het algemeen en dan vooral op sbs tijdens een spannende film. - Die eeuwige Piet Paulusma met zijn weer tussen de film én de reclame. Dit is wat me zo even te binnen schiet. Verder zap ik natuurlijk gewoon vrolijk verder
Helemaal mee eens! Verder mogen Gordon en Gerard wel hun koffers pakken .. wat erger ik mij dood aan die twee!