Nee en het is echt HEERLIJK! Ik kijk enkele programma's en die kun je tegenwoordig allemaal via internet bekijken. En ik vindt een tv in de huiskamer echt niet mooi staat altijd en overal in het middelpunt en wij wilden onze mooie meubels tot zijn recht laten komen
Oh, het kleine huis op de prairie is nog steeds een van mijn favorieten . Ik ben alleen altijd aan het koken om dat tijdstip. Maar inderdaad, dat Glamour Gordon of weet ik hoe het programma heet, hup, gooi van de buis, slap aftreksel van Gert-Jan Dröge, hij slaat de plank gewoon totaal mis. Hole in the wall nog nooit gezien, die voorstukjes zeiden al genoeg.
*Gerard Joling vind hem gewoon irritant * zag gisteren het programma hole in the wall nou die mag van mij ook wel per direct van de buis! * al die talentenjachten vervelen me ook al een tijdje
ik had al wel personen gepost maar zal ook nog even programmas doen. hebben jullie even? hole in the wall alle red mijn verbouwing shitprogramma's ( dus alle verbouwingsprogramma;s) gordon ramsey met zijn oorlog pas zag ik iets op nederland drie op zondagavond zaten ze gwoon te trekken en alles open en bloot. weet niet wat het was maar iig te gek voor woorden. alles van de vpro ( waardeloze omroep) bnn eigenlijk ook wel alleen "nu we er toch zijn" is wel leuk die rene froger met zijn soap al die ranzige programmas op rtl 5 over moorden, pedofielen enzo ( is dat niet reportage???) dansen en schaatsen op het ijs en op de vloer weet ik hoe het allemaal heet. zal ook nog even melden wat ik wel leuke programma's vind en vond: ik vertrek gtst ( lekker slap rond koffietijd) benelux next topmodel ik hou van holland en....... boer zoekt vrouw!
Ja vreselijk die Gordon! En ik vind Hans Kraay Jr. echt verschrikkelijk, die is toch ook al zo langzamerhand uitgerangeerd? Ron Brandsteder met zn zweetkop, brrr. En CQC, ik heb dat programma al eens gezien, 2 minuten, vreselijk! Heb meteen gezapt. En dat Holl in the wall. Een hitserie uit Amerika. Snap die Amerikanen echt niet! Vind er geen drol aan! Voor de rest al die doelloze teleshopping/horoscoopdingen op tv.
The home-video programma's..... Veel vind ik niet leuk.... (dierendingen gaat dan nog wel) maar vreselijk dat mensen hun kleine kinderen (bewust?) laten vallen... in situaties dat je al van mijlen ver ziet aankomen dat het verkeerd gaat..... en hun maar doorfilmen....terwijl kind zowat de nek breekt... Tevens vreselijk Amerikaans....
Van mij mogen ze alle commerciele omroepen met bijhorende BN'ers bij het oud huisvuil zetten. Opgeruimd staat netjes. Geldt ook voor de Zweedse tv hier. 8)
Gordon met ingang van gisteren wat mij betreft! Getsie wat een over het paard getild figuur is dat zeg!!! En Wendy van Dijk begin ik ook een beetje beu te worden...
Fraukje de Both? vreselijk, met haar tikkie terug en haar programma met die huizenjacht. Chantal Jansen. Die twee van de BZT show.. zulke carlo en irene immitators. Albert Verlinde Zo.. dat was het voor nu!
Ik ken niet veel NLse programma's, maar dit kennen we denk ik allemaal wel; BELSPELLETJES!!! ERAF!! NU!!! En ik ken Patty Brard verder niet, maar vond haar eigenlijk wel leuk in K2 zoekt K3. Die andere vent die in de jury zat, Marc Forlo ofzo?, daaaaaar heb ik me aan geërgerd!
Heel SBS mag wegwezen van mij wat een bout zender is dat bah. Het enige leuke dat ze uitzonden was House, maar na 4 weken was dat ook alweer over en kwam dat nieuwe programma met een man die ik weer uit een andere serie ken en heel irritant vindt Verder erger ik me niet zoveel aan de tv. Ik werk s avonds meestal en kijk dan toch geen tv en anders zitten wij lekker samen een dvdbox van een serie te kijken. Ohja seksreclames en teleshoppingzooi mogen er van mij ook wel af dat is zoooo 90's
Ik wil de belspelletjes weer terug!!! ALLES BETER DAN :TELL SELL, TOMMY TELESHOPPING EN ASTRO TV! *braak*
Personen die van mij linea recta de buis af mogen: - Piet Paulusma (valt het iemand op hoe vaak hij er DIK naast zit met zijn voorspellingen?) - Gerard Joling - Patty Brard (al was ze idd in K2 zoekt K3 wel goed) - Ursul de Geer (waarom halen ze zo'n man terug?) - Natasja Froger (hoe nep kan je zijn!) - Ron Brandsteder (uitgerangeerd) - Hans Kraay (bah bah, wat een rotkop) Programma's die van mij linea recta de buis af mogen: - Alle homeshoppingprogramma's - Alle duffe belspelprogramma's - Heel SBS6 - Heel BNN (op 'Nu we er toch zijn' na) - Heel VPRO - RTL Boulevard en al dat soort meuk Hmmm... eigenlijk ben ik best wel heel kritisch ...
wat mag weg heel de vpro heel bnn en idd op nu we er toch zijn na rtl boulevard gordon ramsey alle bouw en klusprogramma's alle ranzige programmas op rtl 5 over pooiers, hoeren, serieverkrachters en allerlei ranzige ziektes en aandoeningen. op zondagochtend niet zoveel kerkelijk geneuzel. ok op 1 of 2 zenders prima voor de liefhebber maar niet op alle zenders alle afvalprogramma,s en dat gedoe met dansen op het ijs enzo hoeft voor mij ook niet
Van mij mag ook heel SBS6 (inclusief Patty Braak) meteen weg. Dan noem je iets 'Holland's got TALENT', en wie zet je in de jury? Het toppunt van ordinaire, benedenmaatse middelmaat. Brrr. Oh en hetzelfde geldt voor Paul de Leeuw, in het weekend kan je niet eens het journaal op 1 kijken of hij moet het 'aankondigen' met zijn 'Lieve' Paul. Brrrr dat geknepen stemmetje alleen al. Ik kan me gewoon niet eens voorstellen waar zijn succes nou op gebaseerd is, ik vind er echt niks aan, hij kraamt alleen maar onzin uit. En die stomme reclames voor sms diensten van 'hoe gaat jouw baby heten' of 'pas je bij je partner'. Zo achterlijk. Heeee dat lucht op.
- Albert Verlinde, wat een vreselijke relnicht is dat! Ieuwwk... - Henk jan Smit, met die eeuwige zonneril op z'n hoofd. Kom op zeg, alsof hij er 'snel' uit ziet. pfff... - Ouinty Trustful (of zoiets), wat een overdreven mens vind ik haar en vreselijk nep in mijn ogen. - Calo en Irene; ik ben een klein beetje klaar met hun eigenlijk. Life & cooking vond ik altijd leuk om naar te kijken, maar nu is het te veel, te vaak en te gemaakt geworden.
Met stip op 1: Paul de Leeuw mag van mij met de noorderzon vertrekken, ik wordt al misselijk als ik 2 seconden naar die man kijk. Brrrrr.... Albert Verlinde Carlo en Irene Char Uri Geller Derek Ogilvie Gerard Joling Gordon Patty Brard etc....