O ja, Jan Smit kan beter bij "zijn lieve oma" gaan uithuilen, bah bah. Maar goed, ik zou ook oorontsteking krijgen als ik dergelijke nummers zong. en die moeder dan.....................
Oh en vorig jaar had hij iets aan zijn stembanden (o jee meneer was vast Dodelijk Schor ), en oooh het hele nieuws vol van dat zijn concerten werden afgelast. Hallo. Het is een kereltje dat liedjes blèrt, geen wereldberoemd concertpianist. Doe even normaal zeg. Leve de middelmaat. Bah. :x:x:x
Ooh ik zie in al die reacties terug dat ik ook nog een aantal personen ben vergeten. Inderdaad Jan Smit, wat een vreselijk mannetje! En dan nog: - Nicolette van Dam - Yolanthe Cabau van Kasbergen (blegh) - Monique Smit - Alberto Stegeman - Dries Roelvink En ik zal er nog heel wat vergeten zijn, maar al die zogenaamde volkszangers, daar heb ik ook mijn buik van vol. Helaas vind half Nederland deze muziek prachtig
Naja, dat van vorig jaar was inderdaad wel erg (zeg ik als aankomend logopediste....) want als je stembandknobbels hebt kan je hele stem naar de knoppen gaan... Onee, hij kon al niet zingen Trouwens, die stemproblemen krijg je (bijna) alleen maar van verkeerd stemgebruik, tsja, hoe zou hij daaaaaaar nou aan komen
Vind het meeste niets maar hier dan ook een paar waar ik me dood aan irriteer... -Nikki Plessen (t is net een spitting image pop met dat megahoofd en dat kleine lijfje) - Paul de Leeuw (Vind m gewoon echt niet grappig) - Tineke Schouten (brrrrrrrrr....) - Fiona Heering (denkt dat ze de modequeen herself is maar slaat de plank echt volledig mis met haar outfits) - De hele volendam-clan en uiteraard de Toppers - Voetbal en voetbalpraatprogramma's GRMBL (jammer dat mijn vriend dat op de 1 of andere vage manier helemaal geweldig vind ) - Chantal Janzen (zie je niet zoveel op tv maar toch...) - Nicolette van Dam, brrr vind haar zo eng met die laaghangende wenkbrauwen en die pukkel op dr neus Heb vast en cker nog 1001 ergernissen maar dit schoot me als eerste binnen
Wendy van Dijk, blegh! Dooske Ragas En zoals hierboven genoemd Nikki Plessen! Bah! Paul de Leeuw vind ik ook verschrikkelijk! SBS6 mag wat mij betreft ook helemaal verdwijnen, word doodmoe van die zender met Hart v NL, Hole in the Wall en andere treurige programma's.
Waar ik me ook echt aan kan ergeren... Van die mensen die bij boulevard of shownieuws gaan vertellen, en wel in detail, hoe hun grote teennagel is ingegroeid, hoe ze op de brancard gelegen hebben die ze naar het ziekenhuis hebben vervoerd en welke artsen en verplegers ze daar hebben ontmoet en wat ze precies met die ingegroeide grote teennagel hebben gedaan. En dan de partner er meelevend serieus kijkend en knikkend bij zit en beaamt wat een vreeeeeeselijke ervaring het was! Dat zijn dan mensen als Simone Kleinsma of Tineke Schouten of weetikveelwie allemaal. Waarom denken die mensen dat anderen daarin geïnteresseerd zijn??? O, en wat ik ook echt te-nen-krom-mend vond was laatst Wendy van Dijk (die van mij ook van de tv op mag tyfen en wel zsm) die ons in detail mee ging nemen in haar miskraam en nieuwe zwangerschap. Dat vond ik heel smakeloos en naar, ik weet niet zo goed waarom. Zo privé allemaal, waarom willen wij dat allemaal weten? (maar ja, ik heb het dus blijkbaar wel gezien... )
@Miepie74, dat vond ik ook toen ze in boulevard zo "gemaakt" meelevend gingen zitten doen over de miskraam van Katja Schuurmans. Kwalbert Verlinken was zogenaamd erg aangedaan. Tussen zijn oren dacht hij "haha, die primeur heb ik toch weer lekker even te pakken". Misselijkmakend soms die media.
Mijn lijstje: Met stip op 1: Rick Brandsteder (oeh, irritant mannetje) Gordon Patty brard Beau van erven dorens Carlo Boshard Dries Roelvink Hans Kraaij jr. Viola Holt (mag er af blijven!!) Wie mogen er voor mij weer terug op de buis: JENSEN!! Gijs staverman (boobytrap)
Zal ik alles uitprinten en opsturen naar sbs6, misschien dat ze dan normale programma's gaan uitzenden
Hahah idd, dat zat ik laatst ook te denken die moesten eens lezen hoeveel mensen zich kapot irriteren aan hun zender.. Ohja wie ook echt triest zijn Antony Kamerling en zijn vrouw (hoe heet ze ook alweer). Vriend en ik hadden een keer (jaja op SBS) een 'Special' gezien over hoe serieus zij waren over het opnemen van een domme commercial. Nou we kwamen niet meer bij alsof het om een Hollywoodproductie ging. Vreselijk triest.
OOOjaaa weet ernog wel 1tje die gillian van vessel van sbs 6 show nieuwsdie met die erg overdreven RRRRRRRRRRRR,,alles wat ze uitspreekt waar een r inzit,,dan krijg ik zo een beroerte:x:x:x
Zo, SBS 6 wordt wel erg vaak genoemd maar ik kan het mij voor 100% wel voorstellen. Als die zender morgen zou verdwijnen, zou er een hoop pulp programma's minder zijn. Toch is er schijnbaar wel behoefte aan maar waarom?
Ik vind CQC op zich wel een leuk programma maar die gast die altijd rechts aan tafel zit te erg!!! Denkt echt dat ie grappig is aaaargh :x En dan zoomen ze altijd 'toevallig' net in op die ene persoon in het publiek die om 'm lacht
Hahaha hier nog 1 en dan vooral Derksen en vd Gijp!!! Derksen -> door zo lelijk mogelijk te doen, vind ie zichzelf uitermate interessant! Vd Gijp -> Als je zou zeggen dat zijn moeder is overleden, zit ie nog te lachen!! :x
Ja, dat was afschuwelijk, helemaal omdat hij zelf een paar dagen eerder de "primeur" had gebracht dat ze zwanger was maar dat niemand het nog wist of mocht weten omdat ze de 12 weken nog niet voorbij was. En toen kreeg ze dus die miskraam... Koude rillingen kreeg ik van die hypocrisie, brrrrrr.....
Hoe heet die griet in dat autoprogramma? Dat ze je auto helemaal pimpen. Die is ZO lelijk en STOM! Nikki Plessen is ook zo irritant en Lieke van Lexmond ook. Ik weet niet, ik vind haar ook gewoon heel erg lelijk! Niet dat ik daar alleen naar kijk, maar snap echt niet dat mensen haar mooi vinden