Wie of wat mag er van de buis!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door consider, 24 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jorinde Mol....*braak*

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    - Carlo & Irene, BRAAK!
    - Programma's die beginnen met de woorden "de 25 meest spraakmakende.."
    - Gordon
    - Gerard J.
    - Alle opgeblazen zogenaamde modegoeroes, zowel "man" als vrouw

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    haha ik blijf t grappig vinden dat smaken echt zo verschillen.
    ik zie namen staan die ik dus juist helemaal leuk vind :D
    wendy van dijk vind ik helemaal leuk
    lieke van lexmond ook
    en chantal janzen vind ik super leuk. ik hou heel erg van haar humor..heel droog en een mega dosis zelfspot. en dat niet alleen...als ze op tv is en ik zet t af krijg ik een hengst van vriendlief. die heeft een little ( lees big) crush op haar haha.

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    :("de 25 meest....."
    :(red mijn vakantie op zich een heel goed programma maar we zitten nu in de herfst en staat mijn hoofd niet meer op zomervakantie.
    :(Ushi & dushi
    :(Take me out
    :(Stom stommer stomst
    :(het beste idee van nederland

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb er nog één. Die presentatoren van So you think you can dance! Vooral die vrouw. Wat een figuur zeg met haar knalrode pruik.

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hole in the wall......dat concept is 5 minuten grappig, maar iedere week een uur hetzelfde.....ik kijk het dus niet meer.

Vind trouwens een hoop slechte programma's tegenwoordig......

Het enige wat ik leuk vind zijn de amerikaanse misdaadseries NCIS, CSI, Criminal minds enzo.....

Kijk steeds minder tv.

7. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    personen

HENKJAN SMITS (die kan echt niet presenteren zo nep)
    albert van der linde (denkt echt dat ie heel grappig is)
    patty brad (het is altijd net alsof ze dronken is met de scheven mond en die slaap ogen)
    paul de leeuw
    die andere 2 mannelijke presentatoors van hart van nederland en shownieuws
    triest roelvink (echt een kwal bahbah)
    de toppers ze moeten nu echt stoppen want was al niks meer aan toen gordon eruit ging

programma's

home shopping
    dat met die horoscoopen en die andere wie je kan bellen met hun tarot kaarten en shit
    alle talentzoekende programma's zoals idols enzo je hoort toch nooit meer wat van degene die winnen dus zo zinloos en dan al die mensen wie elke x weer terug komen die en niks van kunnen en echt geloven van zichzelf dat ze wel kunnen zingen of dansen hahaha en die ouders die gewoon hun kinderen daar voor schut laten staan je hoort toch zelf ook wel of ze kunnen zingen of niet. ik vind dat ze daar gordon weer voor mogen inzetten als ze toch blijven doorgaan die zegt ze teminste waar het op staat!

ik vindt dat ze wel weer een nieuwe babyboom programma mogen gaan uitzenden
    en de verloskundigenpraktijk was ook altijd wel leuk
    en wat ik altijd leuke programma's vond waren die zoals de villa en temptasion island of hoe je het ook schrijft

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Oh ik vind Dennis en Ann juist superleuk!

Yorinde Mol vind ik inderdaad ook een domme doos.

9. zicht

zicht Niet meer actief

eens!

10. Anique

Anique Niet meer actief

Al die sms-reclames... zoo irritant!!!!

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Grappig idd hoe smaken verschillen..
    Ik kijk nog steeds graag naar Carlo en Irene. Ook om Gerard Joling kan ik hartelijk lachen :p Martijn Krabbe vind ik ook altijd wel leuk. Die Jeroen van 'Ik hou van Holland' vind ik ook superleuk trouwens!

Wie ik echt irritant vind zijn: Chantal Janzen, Yolanthe, Ron Brandsteder (weet alleen niet of die nog op de buis is eigenlijk :p), Tooske (zo nep), Bridget, Beau van Erven Doorns (is me te overdreven en vind zichzelf net iets te grappig). Verder schiet me zo niemand te binnen.

Qua programma's word ik echt gek van al die huis/verbouwingen programma's. Of koken met sterren en dat soort dingen. Het is allemaal hetzelfde de laatste tijd. Word tijd dat er weer eens wat vernieuwends komt. Talentenshows vind ik nog steeds wel leuk om te kijken, maar dat is misschien meer, omdat ik zelf ook gek op zingen ben :)

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

O,ja Dooske Ragas idd, vreselijk mens...

verder heb ik nog...

Jaap Jongbloed, die vent probeert altijd iedere gast aan het janken te krijgen, door alleen maar te zuigen aan die mensen.... triest figuur!
    Ellemieke Vermolen; zij is volgens mij nog op tv omdat ze nog ergens een 'plekje' overhadden om te presenteren.
    Nance; eigenlijk hetzelfde..
    Peter vd vorst; ook zo'n reetlikker samen met kwalbert..
    Sonja Bakker; alleen haar stem al doet mij de nekharen overeind staan (gelukkig is ze niet (meer) vaak op tv)

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Linda de mol met haar botox hoofd

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wij moeten altijd hartelijk lachen om Caroline Tensen, dat vind ik zo'n vaag type... Ze is ZO niet geïnteresseerd in haar kandidaten en dan liggen wij weer helemaal dubbel.
    Kandidaat: "mijn hobby is postzegels sparen"
    Zij: "o jaaaaaa joh"
    Hi-la-risch maar natuurlijk eigenlijk heeeeeel slecht! :D

15. matje

matje Niet meer actief

geen nederlands programma, maar How to look good naked.
    Op zich met het programma geen probleem... ik vind het tof dat mensen die erg onzeker over hun uiterlijk zijn een handje geholpen worden wat betreft kleding. (ben zelf ook erg onzeker dus ach...)
    maar degene die het presenteerd

Het (volgens mij is het een man) noemt zich aunty Gok.
    Tante gok dus en volgens mij is het een man, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Ik het niets tegens homo's of mode-mannen o.i.d maar deze vind ik vreselijk hoor!!

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Och ik vind Gok wel een schatje hoor. Inderdaad iets over de top, maar hij komt erg begaan met de vrouwen over. Ik heb al tegen mijn man gezegd dat als we de loterij winnen dat ik dan Gok inhuur.

Verder mogen er een heleboel mensen van mij van de buis waardonder Gerard Joling, Gordon en al die types!

17. matje

matje Niet meer actief

klopt zeker devy:D zo bedoelde ik het inderdaad ik vind dat ie het super goed doet als het om onzekere vrouwen gaat. maar inderdaad net iets te:D

ohw ja en zeker personen als georgina verbaan mogen er van mij af.
    en caroline tensen ook jah

18. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

100% mee eens!!

Verder Rene Froger,,die lacht alsof hij net een beroerte heeft gehad met zijn scheve mond..

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb jij even mazzel, want dat komt inderdaad terug op TV.

Bij mij staat met stip op 1 Patty Brard, wat een vreselijk overdreven aanstellerig mens is dat. De Nieuwe Uri Geller hoeft wat mij betreft ook nooit weer op TV te komen (vooral niet met die irritante Brard erbij in).

Verder Dries Roelvink en de familie Froger. Die Frogers mogen zelf altijd graag in de belangstelling staan. Heb ik een hekel aan.

En Sonja Bakker, ben blij dat ik die niet vaak meer op TV zie. Ze heeft inderdaad een vreselijk irritante stem.

20. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ik vind Gerard wel leuk, maar hole in the wall vind ik echt een teleurstelling.... dat mag van mij wel er af. en t zou leuk zijn weer n's wat nieuws ipv popstars x-factor etc. Ik heb wel zin in een nieuw iets dat door de weeks komt, lekker iedere dag op de bank nestelen!

Deel Deze Pagina