Is het een A, B of C??? Het is Char, verschrikkelijk dat gegok van haar. En inderdaad Sonja Bakker, bleh
Patty Brard Gordon Gerard Joling Patricia Paay Ellemieke Vermolen Yolanthe Wendy van Dijk Carlo en Irene Char Nicolette van Dam Angela Groothuizen Tooske Nikkie Plessen Daphne Deckers Fiona Hering René Froger Sonja Bakker Volgens mij heb ik nu iedereen genoemd. -Popstars -Idols -Whole in the wall -Holland got's thalent -Het beste idee van Nederland -Alle programma's met bnn-ers zoals koken met........, dansen met......., zingen met............., etc. Vreselijk!!! -Ushi en Dushi -ONM -Domino D-day (Echt vreselijk, maar ieder jaar word het toch weer herhaald). -En nog vele, vele anderen programma's. Vooral SBS 6 heeft veel van die idiote programma's en RTL ook wel een paar.
Vind het wel geestig dat er veel Idols genoemd wordt terwijl dat echt al een paar jaar niet meer op tv is geweest....
Hahaha! Ik vind heel veel mensen en dingen stom op tv. En waarom komt Jensen in fuksnaam terug Ik was zooo blij dat die vreselijke, niet humoristische man van de buis was met zijn 2e rangs wannabe superstars gasten.
love him or hate him er zit niets tussenin! ik vind hem geweldig van mij mag Tooske weg!! echt een DOOSKE zo NEP ook vind ik Alberto stegeman zo'n sukkel!!!
Ja, Jensen is wel één van de meest irritante tv-figuren ever. Snap ook niet dat er geld voor is vrijgemaakt om hem weer op de buis te krijgen, dacht dat het crisis was ?
Boer zoekt vrouw Alle soapseries Comedy ala Will & Grace, ze staan zichzelf alleen maar te overschreeuwen Dr. Phil die op zichzelf geilt AL DIE THEEKRANSJES VAN DIE ZOGENAAMDE VOETBALDESKUNDIGEN!!! Idols, X-factor and the like Ik hou van Holland-achtige shows Kookprogramma's In de plaats zou ik meer documentaires hebben, meer kunst, vooral spirituele programma's en meer controversiële programma's die prikkelen en mensen aanzetten tot nadenken over bepaalde thema's zodat ze niet zomaar alles klakkeloos aannemen wat ze voorgeschoteld krijgen. Dan zou er een hoop veranderen!
Melloncollie: dan kijk je niet veel comercieel zeker...enige zenders die uitzenden wat jij leuk vind is 1.2 en 3
Klopt. En ik kijk een heleboel Comedy Central. Ik heb ontzettend veel digitale kanalen waaronder 4 Discovery channels en 2 National Geographic, 2x VH1 (muziek) en 2 extra humorzenders waar ze weleens leuke britcoms hebben. Daarentegen vind ik BNN wel redelijk oke. Ook niet alles hoor, soms draait het alleen maar om zo achterlijk mogelijk doen en vind ik dat van openmindedness geen sprake meer is. Dan merk ik dat ik met mijn 24 jr toch te oud ben voor die zender.