Verder niet heel relevant, maar ik klikte dus op die pagina over frisdrank, stond er dit Daar moest ik wel even heel hard om lachen Overigens geloof ik ook niet in dat soort complottheorieën over het Voedingscentrum hoor.
Voedingscentrum pakt kleine blogs genadeloos aan : Voeding en gezondheid – aHealthylife.nl sorry ik las dit en moest aan dit topic denken dus ik kon het niet laten om te reageren.... Ze worden nu niet meer gesponsord maar dat is wel gebeurd. De schijf van vijf is ook nog zo oud als de weg naar metuzalem dus het zal mij niks verbazen als die schijf van vijf op de toenmalige sponsoringen is gebaseerd. En waar hebben de (voormalige) directeuren ook alweer eerst gewerkt? Betreft aspartaam. Het is nog te kort om te zien wat aspartaam op de langere termijn met je lichaam doet.. het is er namelijk nog maar een jaar of 15! Vroeger hadden we al die welvaartsziekten niet.. dat komt waarschijnlijk omdat die mensen geen pakjes honig hadden en een pot zoetstof voor door de yoghurt (die aten gewoon zure yoghurt). En nu ga ik koffie drinken (gewoon zwart, zonder zoetje, zonder melk )