wie of wat zou jij voor 1 dag willen zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door sleutelbloem, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Alleen lijkt me het eten niet zo lekker.

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Alleen als ik terug in de tijd kan en de toekomst kan veranderen.

Die leidster en dan besluiten om een ander vervoermiddel te kiezen, zodat dat vreselijke ongeluk nooit had kunnen gebeuren.

cactusje, Leo85, baby90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    +1

Daarnaast zou ik een dag van mijn vriend willen zijn. Puur en alleen om hem beter te begrijpen, aangezien hij niet alles altijd vertelt.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik zou best voor 1 dag een prinses willen zijn....hoe het nu ECHT is om in een royal familiy te leven. 1 dag, langer zou ik het niet uithouden denk ik :roflmao:

Beetje post-basisschool-prinsessendroom ofzo haha

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ik zou wel een topsporter ( turnen of ritmisch gymnastiek) willen zijn die t hele olympische circus mag mee maken.
    Vroeger werd ik uitgenodigd om bij jong oranje te komen turnen in voorbereiding van t top turnen. Toen moest ik kiezen van mijn ouders en koos voor een sport die niet olympisch is dus vandaar mijn wens.

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ik zou mijzelf wel weer willen zijn alleen dan weer op die bepaalde dag 26 jaar geleden.
    De dag dat mijn beste vriendinnetje die ik al maanden niet had gezien vanwege infectiegevaar (ze had leukemie) mocht ineens weer buiten spelen maar niemand van de kinderen wist dat ze was opgegeven, ook ik niet.
    Die dag maakte ik de keuze om met andere vriendinnen te spelen ipv met haar. Wat zou ik graag de tijd terug willen spoelen en een hele fijne Buitenspeeldag met haar beleven!
    Zodat ik toen ik een week later hoorde dat ze was overleden met een fijne herinnering aan haar zou terug denken en niet zoals nu 26 jaar later had gedacht wat als....

Marchella en Manque vinden dit leuk.
  7. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Maxima! Zo benieuwd hoe een dag van haar eruitziet.

Deel Deze Pagina