Fijnnn.. fiets gepikt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sharon20, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Fijn! dat heb ik weer.

ik kom vanavond buiten, wil met de fiets naar de winkel (last minute bbq)... fiets weg! in de schuur gekeken, in het gangpad... nergens.
    hubbie gebeld, heeft hem ook niet gezien.
    lekker dan!
    ik vergeet wel is de poort op slot te doen... makkelijke prooi dus!
    vannacht om 00:30 sloeg onze hond aan. ik keek meteen uit mijn slaapkamer raam maar was niets te zien. omdat het een pup is van 10 weken hechtte ik er maar niet teveel aandacht aan...
    ook de hond van de buren sloeg aan, ik dacht dat dat was omdat hij onze hond hoorde.... waarschijnlijk is het dus vannacht gebeurd.

gekke is, toen ik vanochtend de hond uitliet had ik niet eens in de gaten dat hij weg was!

balen!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Echt balen idd. was de schuur ook niet op slot dan?

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jawel, schuur was op slot want daar staan een paar hele dure apparaten en wielrenfietsen in. maar mijn fiets stond gewoon in de tuin omdat er geen plaats meer is in de schuur (dan krijg ik de vriezers enzo niet meer open)
    is gewoon echt klote, want normaal is de poort altijd op slot snachts! kan ook zijn dat ze over de schutting zijn geklommen en de poort langs binnenkant hebben opengemaakt (sleutel zit altijd langs de binnenkant erop)

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    wel vervelend, het is niet alleen de fiets (moederfiets) maar ook 2 fietsstoeltjes...

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik zou even je verzekering erbij halen.. wij hebben het ook eens met iets gehad.. omdat het terrein afgesloten was kregen we het vergoed. Wij hadden wel braaksporen aan de tuindeur.. misschien dat dat ook mee werkte.. maar vooral erg vervelend idd!

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    bij ons geen braak sporen... ik ga het wel proberen. heb op internet gelezen dat sommige verzekeringen er niet zo moeilijk over doen. maar hoop dat als ik morgen de politie bel, zij mij kunnen vertellen dat ze hem gevonden hebben. dat zou het makkelijkste zijn!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Voor zover ik weet krijg je sowieso niks vergoed als de fietssleutel er op zat. Je hoort hem ( ook op eigen terrein) af te sluiten.

En je fiets én de poort was niet afgesloten, ik denk dat de verzekering er dan niks aan doet

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nee ik denk het ook niet.... ik baal er zwaar van.
    daarom dat ik hoop dat iemand hem gewoon even heeft gebruikt en ergens heeft achter gelaten en dat de politie hem terug heeft gevonden

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat laatste hoop ik ook zeg.. Een één of andere tiener die leuk wilde doen oid. Hoop dat hij snel weer ongeschonden terecht komt.

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik snap echt niet dat mensen snachts door brandgangen tussen woningen lopen en poorten controleren.... snap niet eens dat ouders toelaten dat hun kinderen zo laat nog over straat lopen :D

haha nu ga ik lekker gewoon de ouders beschuldigen van een slechte opvoeding... zo vergeet ik mss het feit dat het gewoon mijn eigen schuld is omdat de poort niet op slot zat :D

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Balen idd!! Maar wel een beetje dom natuurlijk, om de sleutel in de binnenkant van de poort te laten zitten! Hebben ze die ook meegenomen?
    En Daantje heeft gelijk, je krijgt niks vergoed als je fiets niet op slot staat...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier wel gewoon vergoed gekregen toen de fiets uit het schuurtje dat in de tuin staat, met schutting en poort gestolen werd. Niet van de fietsverzekering maar van de inboedelverzekering.

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nee, sleutel zit nog gewoon op de poort :) die hebben ze niet mee genomen. twas hun echt om die fiets te doen. want er staat ook een splinternieuwe bbq buiten van 500 ofzo haha :D

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat vet kut trouwens dat ie gestolen is... (wilde ik nog zeggen ;))

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @napoleon... maar jou poort van schutting en schuur was op slot? of niet? en bij welke verzekering zit je?

Deel Deze Pagina