Ik hang zo de vlag op en ga aan de slag met een ontbijtje. Straks lekker de tuin in en verder nog geen plannen. Hier in dorp is vanmiddag een festival, misschien drinken we nog een koude Radler op het terras! Wat zijn jullie plannen op deze mooie dag?
Wij wandelen straks met de kinderen naar de kermis, dan mogen zij daar even lekker los gaan. Dan vanmiddag gewoon relaxen in de tuin, terwijl de jongste een middagdutje doet, en vanavond gaan we lekker met z'n viertjes uit eten.
wij gaan zo even naar het graf van oma nieuwe plantjes planten en daarna gaan we eten bij mijn schoonouders.
Man vertrekt straks met zoon voor een mini fietsvakantie (100 km in 5 dagen) en ik ga met dochters naar Villa Zebra.
Bijkomen van de 1e verjaardag van onze zoon die we in de Julianatoren gevierd hebben. Einde vd middag gaan we naar Den Bosch om een hapje te eten en daarna om 22.00 uur naar de tentoonstelling van Jeroen Bosch te gaan. Enige tijdstip waarop we weken geleden nog kaartjes konden krijgen
Mijn man is nu op de tennisbaan en als hij straks thuiskomt even een boterham eten en dan met de fiets naar Kijkduin en daar een ijsje eten. Wel goed insmeren want de zon brand aardig fel.
Voor dat we naar buiten gaan zijn dochter en ik eerst nog even een poetsrondje door het huis aan het doen! Tuindeuren open en even een uurtje bikkelen!
Naar een grote (rommel)markt geweest hier in de buurt. Weer goed geslaagd voor de kindjes dus weer helemaal blij. Straks nog even fietsen en ergens een ijsje eten.
Vanochtend gewerkt en nu de berichten over mijn schoonzus afwachten, die ligt met 26,5 week in het ziekenhuis met weeën... Wij zijn dus met de gedachten even ergens anders.
Sterkte!! Wij zijn even naar Amsterdam geweest. Rondje vondelpark en wezen lunchen. Nu lekker in de tuin en vanavond uiteten. Volgens mij is hier in de buurt niks te doen
min zieke meisje verzorgen die continu moet braken en diarree heeft......zo zielig. Het is echt een slap lappenpopje en hoop ontzettend dat ze heel gauw weer op gaat knappen want dit is niks zo.
Helaas alleen maar dingen aan het regelen voor de verhuizing. Gelukkig heb ik hele lieve ouders die de meiden mee hebben genomen naar een grote speeltuin.
vandaag rommelen in huis dochter is bij opa en oma, wij hier lekker aan het rommelen en de kleine man helpt graag mee morgen lekker naar het strand..
We zijn vanmorgen naar een rommelmarkt geweest en daarna zijn we weer naar huis gegaan in plaats van naar de kermis, vanwege het mooie weer. Voor ons meisje hebben we een klein badje neergezet, waar ze net een tijdje in heeft zitten spelen en voor onze zoon hebben we het grote zwembad neergezet, waar hij inmiddels al 2 uur in ligt Straks even wat eten en daarna gaan we alsnog even naar de kermis. Misschien daarna nog even een park in ofzo, om lekker te wandelen, maar ik weet niet of we daar nog energie voor hebben Wát een weer zeg ♥