flanellen omslagdoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Es1981, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

Misscjien een beetje domme vraag, maar ik moest van mijn kraamverzorgster (kwam langs voor een intake) flanellen omslagdoeken aanschaffen. Ben vergeten te vragen waarvoor het was.
    Waarvoor gebruik ik die dingen. Dacht dat ik inmiddels wel aales aangeschaft had wat betreft doeken, luiers ect

Groetjes Es

2. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Volgens mij kunnen ze oa gebruikt worden om de baby mee af te drogen...?

(Ik heb ze wel in huis maar je ziet het al..zeker weten doe ik het ook niet ;) Ze zijn in ieder geval lekker zacht en zullen dus wel ergens goed voor zijn)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Afdrogen doen ze met hydrofiele luiers.

Ik heb inderdaad ook flanellen doeken in huis, omdat dat op het lijstje van de kraamzorg stond.
    Nog niet ontdekt waarvoor :)

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb het gervraagd bij de intake van de KZ, omdat ik het mij ook afvroeg. Ze worden idd als handdoek gebruikt. Ze drogen het beste droog, schijnt...

5. sweetangel100

En waar zijn dan die hydrofiele doeken voor? De KZ zei tegen mij om af te drogen haha

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    o sorry! Ben in de war! Ja joh, die bedoelde ik, hydrofiele doeken zijn om af te drogen!

Nee geen idee waard ie flanellen doeken dan voor zijn...

(gaat lekker met me, he? hahaha)

7. sweetangel100

Hahahaha maakt niks... zwangerschapsdementie ;) Heb ik ook last van :)

8. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Die leggen ze soms onder het hoofdje in het bedje, ligt zachter dan de hydro. Mss is het daarvoor? Ik heb ze overal voor gebruikt zelfs om in te bakeren toen ze heel klein waren, en de bakerdoeken nog een beetje groot bleken te zijn.

9. sweetangel100

T is wat, met al die verschillende soorten doeken :)

10. Niet meer actief

Klopt, voor onder het hoofdje in bed, dat deden ze bij mijn zoontje ook, en de kraamverzorgster legde ze op het aankleedkussen, en dat ben ik daarna blijven doen. Maar ik kan me verder niet herinneren waarvoor we ze verder nog gebruikten, is toch alweer bijna 6 jaar geleden :oops:

11. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ja ik legde er ook altijd een op het aankleedkussen

12. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ja schijnt fijn te zijn om zweet enzo op te vangen...kun je in het bedje leggen of in de kinderwagen

Deel Deze Pagina