Verder met iui na miskraam

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tearmiss, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dolgelukkig waren we met onze positieve test na de tweede iui. Een iui met maar 1 eitje en dan ook nog eens aan mijn slechte eierstok.
    Maar helaas viel onze droom in duigen toen bleek dat er alleen een vruchtzakje zat en het kindje al heel vroeg gestopt is met groeien.
    Na 2 weken en veel medicatie is het er nu ook eindelijk uit, maar straks moeten we verder. Terug de mmm in, aan de ene kant ben ik hoopvol, iui heeft immers snel gewerkt. Aan de andere kant ben ik heel bang voor weer al die teleurstellingen, wat als dit een Lucky shot was en het nu niet weer lukt.
    Zijn er meer vrouwen die na een miskraam of zwangerschap weer iui hebben gedaan en waren jullie toen snel weer zwanger of lukte het niet meer?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat ontzettend verdrietig dat jullie een miskraam gehad hebben! Geloof dat we eerder samen in een topic geschreven hebben. Wij hadden bij iui 6 eindelijk een positieve test in handen, maar dat ging helaas vroeg mis: 4.6 wkn.
    Ik heb geen ervaring over opnieuw zwanger worden na miskraam in de mmm, maar ik reageer omdat ik je gevoel mbt lucky shot erg herken. We zijn nu bezig met iui 7 en vind het gewoon eng. Je hoopt zo dat het weer raak is, maar die kans is natuurlijk veel kleiner dan dat het niet zo is. Die teleurstelling gaat enorm zijn...moeten we nu weer zo lang wachten? Wat een onzekerheden weer he! We moeten maar proberen er weer met vertrouwen in te stappen...iui 2 al raak klinkt best hoopvol voor de toekomst! Ik hoop voor je dat je snel weer een positieve testin handen hebt en dat alles dan goed mag blijven gaan.

3. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi tearmiss
    Ik was van de vierde poging zwanger geworden maar bij ons ging het ook na 5,5 week helaas mis. Intens verdrietig want we hadden er al zó lang na verlangd. Ik heb ook een aantal keer misoprostol gebruikt om t vruchtje af te laten komen. Het duurde even voordat de cyclus weer op gang was maar poging 5 was heel raar, leek veel eitjes terwijl ik er altijd maar 1 had (ook met meer hormonen) dus die is niet gelukt. Bij poging 6 waren we met de follikel meting op dag 10 té laat! Maar toch gebruik van gemaakt en utro gebruikt... Je raadt t al... Zwanger! En een mooie zoon (nu 10,5 maand)

Het voelt heel oneerlijk en heel verdrietig maar keep the spirit high!! Deze mocht helaas niet zijn maar wie weet wat voor moois de toekomst kan bieden!

Voor de verwerking heb ik, op advies van mijn coach, een mooi riviertje uitgekozen hier ik de buurt en een roosje weg laten stromen. Toch een soort afscheid hoe klein en pril ook maar het heeft mij ontzettend goed gedaan en in staat gesteld om weer vooruit te kijken.
    Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina