Tunica crèmewit print - Voor haar - bonprix.nl In combi met een witte lange broek en pumps. Welke kleur pumps zouden jullie hier bij dragen.
Ik krijg de link niet open maar lees dat het om creme/wit gaat met witte broek. Wit is alleen voorbehouden aan de bruid. Dus mijn antwoord is: Nee, dit kan niet voor een bruiloft.
Ja leuk! Alleen zou ik er dan ook geen witte broek onderaan doen. Heb je toevallig nog een pantalon o.i.d.? Wel leuk dingetje hoor, zou hem zelf ook kunnen kopen
Ik heb hem gezien Vind het leuk, maar ik twijfel over die witte broek..... Aan de andere kant, wanneer je oudroze pumps eronder doet is het misschien niet te wit. Let in elk geval op dat het niet te wit wordt.
Ik vind van wel, ik zou dan wel bijvoorbeeld de broek ipv wit, heel licht roze doen, of een andere lichte tint, net van het wit af in ieder geval. Ik vind het ook een beetje "niet kunnen" om een witte broek, rok of jurk te dragen naar een bruiloft. Zelf heb ik ook een bruiloft. Heb bij de sting een skinny gekocht die helemaal roze/blauw/groen gebloemd is (op een gebroken witte ondergrond) daarop draag ik een blouse die je in de hals strikt (wel een sjieke uitstraling) En ook pumps daarondere. Misschien kun je witte pumps nemen als je een zachtroze (bijna witte) broek hebt. En als je toch voor een witte broek gaat denk ik zacht roze pumps
Ik zou er geen witte broek bij doen, want dan wordt het wel héél erg wit allemaal..... Vind ik eigenlijk een beetje saai.... (sorry!) Ga voor een broek met een leuk (licht / pastel) kleurtje! De Steps en Esprit hebben allemaal leuke gekleurde broeken Bij Esprit heten ze nu "ijsjeskleuren" en volgens mij staat dat hartstikke leuk bij je tunica! Bijvoorbeeld: Steps | Broeken - Bleach Denim Steps | Broeken - Satin Skinny Steps | Broeken - Color Tregging (kleur: mangrove, flintgrey of eclipse) Esprit Broeken in ijsjeskleuren kopen in de online shop (even voorbij de korte broeken scrollen)
Lijkt me prima, alleen zou ook geen witte broek doen. Ik weet niet wat de wensen van de bruid zijn wat betreft kleding?
Ik twijfel over de witte broek. Normaal is wit alleen voor de bruid, maar met die tuniek moet het kunnen denk ik. De tuniek is erg leuk!