Wie oh wie kan mij helpen???

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Duveldraakje22, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal,

Ik ben 2 weken geleden ongesteld geworden, maar dit was maar heel kort voor mijn doen. (normaal 6 dagen, nu 3). Ik ben nu ook gestopt met de pil, maar sinds eergisteren had ik een lichte bloeding (zo licht dat ik alleen een inlegkruisje nodig heb) en gisteren zat er een hoop slijm bij. Nu is het weer minder. Ik heb wel last van mn buik, dit heb ik eigenlijk al zo'n 3 weken, maar het is geen menstruatiepijn. Mn darmen zijn goed over de flos. Heeft dit te maken met het ontpillen? En kan het dan idd zo zijn dat ik nu alweer ongesteld ben?
    Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen???

Liefs,
    Duveldraakje

2. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi hoi,

dat kan zeker,, ik heb erg last gehad de eerste maand van het "ontpillen"maar daarna ging alles netjes..
    ik had de 1ste maand last van buikpijn, misselijk, moe ect.. en raar gevoel.. maar nu is mijn cyclus netje opgang!!

De hormonen van de pil hebben natuurlijk al die tijd je lichaam geregeld en nu moet je lichaam het zelf doen, dus dat kan soms wat vervelende dingen met zich meebrengen!
    Hoop dat ik je hiermee een beetje gerust stel

Liefs Lisje

3. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dank je voor je reactie, ik begon me al druk te maken. Ik hoop alleen dat ik nu niet over 2 weken weer ongesteld ben. Is het mogelijk om nu toch zwanger te raken???

Liefs,
    Duveldraakje

4. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    je kunt in princiepe na het stoppen direct zwanger worden, maar je cyclus ( normale) zit zo in elkaar: als je uitgaat van 28 dagen.. de eerste 7 dagen ben je ongesteld ( of 3 of 4) dan heb je meestal 12 a 14 dagen voor je einddatum een eisprong ( dat is dan dag 14) en 2 dagen voor je eisprong en de dag van je eisprong zou je het beste zwanger kunnen raken..volgens mij. maar misschien dat je nu wel al mazzel hebt..maar ontpillen kan ook goed..

je kunt ook gaan temperaturen.. dan kun je je cyclus een beetje gaan snappen!

Liefs

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heel erg bedankt voor je snelle reactie, we wachten af!!!!

Liefs,
    Duveldraakje

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    Ik zal in ieder geval heeel hard voor je duimen!!! dat het snel raak mag zijn!
    ]
    Liefs

Deel Deze Pagina