Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog best wat dingetjes, maar ik heb eigelijk nog wat shirtjes met lange en korte mouwen, en een broek nodig. Ik wil geen 20 euro per shirtje uitgeven , heeft iemand tips? Het moet wel een beetje "jong" zijn, superhip hoeft niet.
Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Daar koop ik leuke hippe (merk) zwangerschapskleding voor zeker de helft van de prijs. het heeft vaak nauwelijks geleden want zo lang draag je het niet door...
ik zweer ook bij marktplaats! Vaak zijn shirts maar even gedragen (of soms ook nog nooit) en je betaalt vaak niet eens de helft...
De miss etam outlets!!! Echt ik ben in Wijchen geweest en had 2 positie spijkerbroeken met riem voor €5 per stuk,1 positie spijkerbroek €10 en een positieshirt voor €2,95 en 1 voor €4,95! Ik ga als mijn vakantield er is weer! Op de site van de miss etam bij de locatie/filiaalzoeker staan waar er outlets zitten
Heb laatst bij Miss Etam Outlet een positie spijkerbroek met riem en een positie shirt gekocht. Beide waren 5 euro. Verschilt wel heel erg wat ze hebben maar soms zitten er leuke dingen tussen.
Ik weet niet waar je woont of wat voor maat je hebt maar heb hier nog best wat positiekleding liggen maat 36/38. Heb foto's staan bij het te koop topic
Ik heb 2 pakketten positiekleding van MP gekocht en nog wat losse dingetjes bij de H&M en Miss Etam. Wat ik niet leuk vond uit de pakketten heb ik gelijk weer op MP gezet: zo ben ik aardig "budget-neutraal" tot nu toe!
Ik heb laatst wat leuke dingen gekocht via www.ikenmijnkind.nl Ik wil er liever ook niet te veel geld aan uitgeven, en had toen echt 8 of 9 producten voor 75 euro.
H&M en de outlets van Miss Etam (overigens heeft Miss Etam er ook vaak kleding hangen die nooit in de reguliere zaken gehangen heeft, heb er vroeger gewerkt). Buikbanden ook al via MP gescoord. Maar vind het dan wel belangrijk dat er in huis niet gerookt is.