Wanneer regelen/inschrijven?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door BB88, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Momenteel sta ik op het punt van bevallen (bij wijze van spreke), en graag zou ik vanaf begin maart wanneer ik ook weer doordeweeks wil werken gastouder opvang willen, maar wanneer moet ik mij hiervoor inschrijven? Gaat sowieso maar om 1 of 2 dagen in de week op flexibele basis.

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik had dat tijdens de zwangerschap al geregeld.

3. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik had dat ook al tijdens de zwangerschap geregeld.
    Zeker als je een flexibele gastouder wil, zou ik maar gauw gaan zoeken. Deze zijn maar schaars!

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei, word idd aangereden om dit al gelijk te regelen in het begin van je zwangerschap. Er zijn meestal wachtlijsten van maanden... Is niet overal zo maar als ik jou was zou ik eff rondvragen bij je in de omgeving.

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    173
    63
    NULL
    NULL
    De meeste gastouders hebben geen maandenlange wachtlijsten hoor, dus daar zou ik me niet zo druk over maken. Maar omdat je flexibele opvang wilt kan het soms wat lastiger zijn om een gastouder te vinden. Bel gewoon eventjes naar een gastouderbureau bij jou in de regio en vraag om informatie. Je kan eventueel ook zelf even op marktplaats kijken of in het landelijk register kinderopvang of er gastouders bij je in de buurt wonen.

6. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Bedankt voor alle reacties, ga vandaag even rondbellen/mailen. In het ergste geval is t pas per eind april en kunnen schoonouders tot die tijd wat oppassen.

Deel Deze Pagina