jongetje of meisje?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kareltje, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Hey meiden,

Was deze week even bij me schoonouders,begint me schoonmoeder ineens te vertellen.(ze weten dat we voor een kindje bezig zijn)
    Als we een meisje willen dan moet je 5 dagen achter elkaar sex hebben en met een jongetje 4 dagen achter elkaar.
    Nou ik denk dat het een fabeltje is,maar wel grappig.

Groetjes kareltje

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Het wordt toch juist een meisje als je je na de daad nog eens in je gezicht laat spuiten? :)

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik vond wel dit:

Het 'recept' voor een jongetje

De cellen die de man produceert zijn vrouwelijk of mannelijk. De Amerikaanse vrouwenarts prof. Shettles heeft vastgesteld dat zaadcellen die voor het mannelijke geslacht zorgen zich sneller voortbewegen dan de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het vrouwelijke geslacht. Ook is vastgesteld dat de zaadcellen die voor ‘een jongen’ zorgen eerder afsterven dan de zaadcellen die ‘een meisje’ als resultaat geven. Op dit gegeven kan op een natuurlijke wijze ingespeeld worden.

Het recept voor een jongen is:

De geslachtsgemeenschap dient vlak vóór of zo kort mogelijk vóór het ovulatietijdstip (= het moment waarop een eicel bij de vrouw vrijkomt) plaats te vinden. De jongensverwekkende zaadcellen bereiken dan gemakkelijk als eerste het eitje, omdat ze sneller zijn dan de meisjesverwekkende zaadcellen. Het is noodzakelijk dat de geslachtsgemeenschap niet te vroeg voor de ovulatie plaats vind. Enkele dagen te vroeg verkleint de kans op een jongen. De vrouw dient een nauwkeurig schema bij te houden om exact te weten wanneer het haar gunstige dagen zijn.

Daarnaast is er in de Chinese cultuur een manier om de kans op een jongen te vergroten. Aan de hand van een conceptiekalender kan worden bepaald of de baby een jongen zal worden. Bij de voorspelling is leeftijd van de moeder en de maand van conceptie de twee belangrijkste elementen. Een zaadcel kan vijf dagen in het lichaam van de vrouw blijven leven. Niet de geslachtsdaad maar de daadwerkelijke bevruchting van de eicel (=conceptie) is van belang. Een vrouw is vruchtbaar tussen de vijfde en achttiende dag na de menstruatie.

4. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    en natuurlijk....

Het 'recept' voor een meisje

De cellen die de man produceert zijn vrouwelijk of mannelijk. De Amerikaanse vrouwenarts prof. Shettles heeft vastgesteld dat zaadcellen die voor het vrouwelijke geslacht zorgen zich langzamer voortbewegen dan de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het mannelijke geslacht. Verder is vastgesteld dat de zaadcellen die voor ‘een meisje’ zorgen langer in leven blijven dan de zaadcellen die ‘een jongen’ als resultaat geven. Hier kan op een natuurlijke wijze ingespeeld worden.

Het recept voor een meisje is:

De geslachtgemeenschap dient een paar dagen vóór de ovulatie (=eisprong) plaats te vinden. Een zaadcel kan ongeveer vijf dagen in het lichaam van de vrouw in leven blijven. En ‘wachten’ tot een eisprong plaats vind. De meest levensvatbare of te wel ‘de sterkste’ zaadcellen zijn de zaadcellen die voor een meisje kunnen zorgen. Na een paar dagen sterven de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het mannelijke geslacht af. De vrouwelijke zaadcellen blijven over en hebben zo een betere kans om het nieuw vrijgekomen eicel te bevruchten.

Zou de geslachtsgemeenschap vlàk voor de ovulatie plaatsvinden dan zullen de vrouwelijke zaadcellen voorbij ‘gezwommen’ worden door de snellere mannelijke zaadcellen. De kans op een meisje is dan verkeken. De vrouw dient dus een nauwkeurig schema bij te houden om exacte te weten wanneer het haar gunstige dagen zijn.

Daarnaast is er in de Chinese cultuur een manier om de kans op een meisje te vergroten. Aan de hand van een conceptiekalender kan worden bepaald of de baby een meisje zal worden. Bij de voorspelling is leeftijd van de moeder en de maand van conceptie de twee belangrijkste elementen. Niet de geslachtsdaad maar de daadwerkelijke bevruchting van de eicel (=conceptie) is van belang. Een vrouw is vruchtbaar tussen de vijfde en achttiende dag na de menstruatie.

5. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
    :confused: :p

hahaha hoe kom je er op!

(ik vraag me af of er werkelijk mensen in geloven)

6. Debby78

Debby78 Lid

Sep 12, 2006
    40
    0
    0
    Lachen ahahaha

7. Passoatje

Passoatje Actief lid

Aug 20, 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hihi wie weet..:)

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    mmmmm, dus de snelle zijn de mannen en de sterke de vrouwen.... Klinkt logisch.....

Maarre, als je nou 3 dagen voor je ei sex hebt, dan liggen de meisjes dus geduldig te wachten op het eitje.... En dan 1 dag voor je ei nog een keer sex.... zwemmen de jongetjes dan alsnog de meisjes voorbij...? hihi :) :)

Nou ik hou het toch maar op klussen om de 2 dagen....

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    er was toch ook altijd een fabeltje dat je je sokken aan of juist uit moest laten.
    Ik geloof allemaal niet in die dingen.
    Alleen maar chromesonen werk voor de rest niets.

gr.

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Fabeltje? Hou ik dan voor niks elke keer mijn sokken aan? :)

Maar even serieus... ik geloof ook niet in deze dingen hoor.
    En wat maakt het ook uit.... een lekkere stoere zoon of een meisje met jurkjes en staartjes...... Allebei helemaal geweldig!

XXAnnalise

11. patrien

patrien Niet meer actief

die ken ik ook, als je een jongetje wil moet de man z'n sokken aan laten in bed....

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Wil je een meisje houd je sokken aan tijdens de sex! :)

13. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ja, de sirene gaat zeker af als je ei gaat vrijkomen, kan je het nog net even snel doen als je een jongen wilt. en anders moet je het dus een paar dagen geleden het al hebben gedaan, en nu dus NIET doen.. het klinkt allemaal geloofwaardig, maar ik je kan de natuur toch niet dwingen ;)

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    trouwens in de winter hou ik wel mijn sokken aan hahahahha kouwe tenen lol

15. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

Sep 5, 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Zomaar, mijn man houd altijd zijn sokken aan en we hebben 2 zoontjes!

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Wat ontzettend sexy! :p

17. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

Sep 5, 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    hahahahaha, zie je het voor je? moet er elke keer weer om lachen!

18. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    sex met sokken hahah echt lachen....maarre volgens mij zijn de mannelijke zaadcellen wel sneller dan de vrouwelijke maar je weet pas achteraf wanneer je eisprong was dus je kan het volgens mij niet plannen...als ik al die verhalen lees mag ik al blij zijn dat ik zowiezo zwanger word..x

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    ach ja als ik naar de geslachtskalender ga kijken dan kan ik dit jaar alleen nog maar een jongetje krijgen of ik me sokken nu aan hou of niet :)

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha 't is maar waar je in gelooft.... :) Heeft er dan ook iemand een logische verklaring voor het feit dat ik de helft van een (twee-eiige) tweeling ben En mijn broer de ander helft ;) :confused: Dan heeft het zaadje van mijn broer het zaadje wat mij heeft verwekt zeker op sleeptouw genomen.... :)
    Of de eitjes zijn niet tegelijk geprongen dat kan natuurlijk ook ;)

Share This Page