Wie oh wie wil er een heeeele lieve witte kat?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Maar29, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    oooh wat zou ik dr graag willen :(
    Helaas is mn man vreselijk allergisch voor katten...
    Hopelijk vind Moos de perfecte thuis honk inclusief personeel.
    En krijgt die vent die haar zo behandelde een fijne date met Karma.

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    aaaaah wat een geweldig beestje! helaas moeten wij nog verhuizen en het huis waar we nu in wonen mogen we geen huisdieren houden...

ook wil mijn mannetje geen katten in ons nieuwe huis,,, die haren! zegt ie dan...

hoop dat je gauw iemand voor moos vind,, als je over 3 weken nog geen huis hebt, trek dan ff bij mij aan de bel, dan haal ik em gewoon op en zeg ik tegen mijn kerel dat ik em gevonden heb :p

3. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Liefffffffffffff :D :D , hopelijk vindt je snel een nieuwe eigenaar voor deze snoezige witten kat ;)

Liefs Maria en haar 9 katten :)

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meis ik ga zo even bellen naar me vent. even heel erg hard zeuren (heb ik trouwens bij al de beestjes hier gedaan) en dan kom is er op terug .

ik kan hier zo boos over wordden.zulke mensen moeten ze zelf uit auto gooien. niet normaal.

wij hebben thuis een boxe gehad die uit een rijdende auto was gegooit.

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik wil TS niet in de weg zitten, maar als jij zeker weet dat je Moos niet wilt heb je dan misschien belangsteling voor mijn Snowy?
    Die is ook spierwit, gesterliseerd en gechipt.
    Kan erg goed overweg met andere honden (ook van die wildebrassen want die hebben wij één) en is heel lief voor kinderen.
    Ons kleine meisje sjouwt er niet mee rond, maar als een vriendin van mij hier is met haar zoontje van 2,5 jaar sjouwt die er wel mee rond.
    En zoals een klein kind een poes draagt, met dat lange lijf naar beneden bungelend, vindt Snowy allemaal prima. Zit heel graag op schoot (ook bij kleine kinderen) en wil veel geknuffeld worden.
    Ze is van begin 2003, is een schatting van de dierenarts want ze is ooit op straat gevonden en naar t asiel gebracht. Ik heb haar bijna 3 jaar.

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ja, bel je kerel!
    Ik weet zeker dat ie hartstikke verliefd wordt op Moos.
    Hij is echt zo'n snoes en ik heb zelf 5 katten gehad, dus ik weet er wel wat van... ;)

Laat je het ff weten?

XXX

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    En heb je al iemand gevonden?

Ik heb ook best interesse, moet wel even overleggen met mijn man.

8. jazy

jazy Actief lid

Hej crisje,

als jou snowy zo ontzettend lief en makkelijk is waarom doe je hem dan weg? Ik heb zelf 3 katten en zou ze voor geen goud wegdoen!

Katten zijn namelijk ook aan baasjes gehecht! toen ik nog bij mijn ouders woonde en ik was een paar dagen weg dan at mijn kat niet meer en was mij alleen maar aan het zoeken. dus heb ik hem maar meegenomen toen ik op mezelf ging wonen en hij heeft er totaal geen probleem mee als ie maar bij mij is!

groetjes jazy

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hey meiden ,
    als het aan mij lag dan was het hier al een dierentuin , maar (helaas) besist mannetje ook mee....

We hebben 2 weken geleden een (uitgemergelde, uitgedroogte , op sterven ) wilde kitten in huis genomen van de buren van mijn moeder op de boerderij. Heeft een hoop centjes gekost en is nog behoorlijk wild.

Nu hebben we 4 katten en 4 fretten (+2 aqauriums)

M,n mannetje heeft de stop erop gezet... :(

Sorry meiden ...

Liefs

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wat een poepie! :D
    wij hebben ook een spierwitte kater en die is ook geweldig!
    helaas ook geen ruimte voor een 3e kat, maar zo te zien raak je m wel kwijt! kan me er ook heel boos over maken dat mensen zo laks omgaan met zo'n geweldig beestje :evil:
    (bovendien ben ik verliefd op de kat van consider van het forum hier, als we ooit een nieuwe kat nemen wordt het zo'n eentje haha ;) )

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Je hebt pb

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hallo, lieve, meelevende meiden!

Heeft er toevallig al iemand overlegd thuis? ;)

13. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Is Moos een kater of een poes? dat is me niet helemaal duidelijk geworden na het lezen van alle berichtjes? en is hij/zij geholpen?

hoor graag van je!

groetjes Safiya

14. jazy

jazy Actief lid

Ik begrijp het crisje! kan je hem niet naar iemand brengen voor tijdelijk? zodat je hem wel kan blijven zien? familie of vrienden ofzo?

groetjes jazy!

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik weet het niet zeker, maar denk een geholpen kater.

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb overlegt thuis maar hij wil er nu echt niet meer aan hij is nu echt standvastig hij wil het echt niet hebben.vind het wel heel erg jammer.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @Marieke1983, hahaha verliefd op mijn kat :D
    Het is echt zoooo'n schatje, ook een heel ander karakter dan de meeste 'gewone'katten.
    Over ongeveer 1 jaartje willen we heel graag eenmalig een nestje van haar hebben. Dus wie weet ;)

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Heb ik allang gevraagd. Tijdelijk is geen optie, het zou jaren duren en dan is de nieuwe eigenaar natuurlijk ook gehecht aan t beestje.
    Vrienden willen er geen kat bij hebben, alleen mn schoonmoeder was afgelopen zomer op zoek naar een kat, die van hun was overleden.
    Maar helaas, zij wilde, zoals veel mensen, perse een kitten hebben.

19. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Jammer...als het een poes was geweest had ik m zo van je overgenomen, maar helaas hebben we hele slechte ervaringen met (geholpen) katers die later in ons dierengezelschap erbij kwamen..ondanks dat ze geholpen waren toch heel het huis onder sproeien en niets wat hem daarvan af kon brengen..

hoop dat je snel een fijn baasje kunt vinden..hij ziet er heel lief uit!

20. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    mijn moeder wil wel graag een witte kat, maar het moet dan het liefst een poes zijn die nog niet is gesterriliseerd, ze wil er dan namelijk een nestje van, ze is helemaal gek van witte katten.
    ze heeft op dit moment 5 katten, maar daar zit geen witte bij.

zou je niet kunnen vragen aan DA of het een jongen of een meisje is?

Deel Deze Pagina