Jullie zullen wel denken wat doe jij dan op dit forum als je mannetje op de ehbo zit, nou ik moet dus werken tot 15.00 uur en mijn schoonmoeder is bij hem. Hij is vanmiddag niet goed geworden op zijn werk. Hij werd lijkenwit en viel flauw terwijl hij op een trap aan't werken was. Wat er nu aan de hand is, geen idee. Mijn schoonmoeder belt me zodra ze wat weet. Wat denken jullie dat het zou kunnen zijn. Mijn eerste reactie toen ik het hoorde was lage bloeddruk. Bah wat duurt dat wachten lang...
ijzer tekort? of inderdaad lge bloeddruk.. te weinig gegeten of gedronken? kan zoveel meis.... hopelijk niks ergs..
ik zou ook gelijk naar de ehbo zijn gegaan..laat ze maar ff zitten op het werk........ tenminste als je weg kan natuurlijk....
Roy is nog steeds niet geholpen. Hij zit al van 12.30 op de eerste hulp. De klachten zijn nu weer minder zegt ie, dus ik denk idd zoiets als bloederarmdoede, ijzer te kort, of lage bloeddruk. Over een kwartiertje ga ik richting ziekenhuix
jullie hebben gelijk, maar ik kan toch niks doen. En z'n moeder is bij hem. Ik had net z'n moeder aan de lijn, hij is nu na binnen en ze gingen meteen een hart filmpje maken, en bloed prikken en zo. Ze gaven ook toe dat ze hem te lang hadden laten wachten, maar als het van het hart af kwam zouden ze dat toch nog zien op het hartfilmpje. Ik ben nu echt weg. Ga na het ZH. (o ja, de reden van het hartfilmpje is dat zijn vader op 47 jarige leeftijd aan hartritme stoornissen is overleden.) Ik hou jullie op de hoogte
Nou, hoop dat het meevalt zeg! Persoonlijk was ik meteen in de auto gestapt..of je iets kunt doen of niet. Niet veroordelend bedoeld hoor! Elmo
ik heb het zelf zeer regelatig en bij mijn is een lage bloedruk vastgestelt. ik wordt dan lijkwit en wordt duizelig en slap en soms val ik ook flauw maar meestal houdt het op bij zwartzien en slap worden en weet me staande te houden al gaat dat vaak met veel moeite. naderhand heb ik hoofdpijn en moet dan echt even bijkomen. tijdens de zwangerschap was mijn bloedruk wat hoger namelijk 120/60 en had nergens last van en nu pff veel erger dan voorheen. ik ben er nu wel aangewent moet ik zeggen maar het blijft kut zeke romdat het ineens komt en ben zelfs al een keer gwoon van me stoel afgevallen maar meestal gebeurd het bij mijn als ik aan ga lopen en dan als ik al even loop en dus niet meteen maar pas als ik actief word en me bloed dus sneler zou gaan moeten stromen maar het niet doet en dat is erg fijn als je er snacht regelmatig uit moet voor een speentje ofzo en je je nog maar net staande kan houden in de gang omdat je bijna van je eigen afgaat. hopleijk is het bij je man maar eenmalig want het is geen pretje hoor. hoe gaat het met hem?
Ik heb precies hetzelfde! Kan ook gewoon zo omvallen als ik te lang stil zit, echt heel eng! Maar hoe gaat het nu met hem? Hoop dat het iets onschuldigs was.