Hallo dames op 17-9 voor het eerst positief getest met action testen 17 en 18 september in totaal 5 positieve testen geen tuurtesten wel echt met het blote oog te zien....gisterenavond test gedaan van kruidvat was ook licht positief toen dacht ik nou dan moet de streep van vanmorgen wel donkerder zijn omdat we weer een dag verder zijn en het ochtendurine is maar de streep was wederom erg licht....iemand enig idee hoe dit kan???
Je bent pas 13 dpo cindy. Nog niet eens op nod . Dit is al een hele mooie streep hoor! De kruidvattestjes worden tegenwoordig maar moeizaam heel dik, dus geduld. Je zult zien dat ze volgende week een dikke vette streep geven. Overigens vind ik die van vandaag wel duidelijker hoor! En daar komt bij, hcg verdubbelt iedere 2 dagen. LEg die van de 17e maar eens naast vandaag
Duurd idd langer om donkerderder te worden meid. Je bent ook overgestapt van merk. Als je die van morgenochtend gaat vergelijken met gister zul je goed het verschil kunnen zien. In mijn album staan me testen ik had pas een kv knaller met 5 weken.
Ik zou je ook niet al te druk maken. Zoals al is gezegd, verdubbeld je HCG gehalte in 2 dagen. En in het begin kan het ook nog zijn, dat je langzaam HCG aanmaakt. Niets om je zorgen over te maken. Gewoon lekker genieten van je zwangerschap, en de testen achterwege laten.
Ik vind die van 19e ook iets duidelijker, maar is denk ik ook nog nat?? Logisch dat er weinig verschil zit in gisteravond en vanochtend, hcg verdubbelt om de dag. Die van morgen zou dus duidelijker moeten zijn. In mijn album staat ook nog zo'n vergelijkbaar rijtje...18e 's avonds en 19e 's ochtends .
Bij mij werden de testen ook niet echt donkerder...na 3 dagen zelfs een keer lichter ...dikke stress uiteraard..en zie mijn banner al over de 13 weken en al heel veel goede echo's verder. KV2v5 testen zijn echt niet meer zoals ze geweest zijn. Heb toen nog een digitale gedaan die zei Zwanger 1-2 en toen ben ik maar gestopt met testen, want werd er extreem gestresst van.
Nou er zit maar een nachtje tussen en de test van vanochtend is toch wel een stukje duidelijker dus dat gaat toch hartstikke de goede kant op. Het ziet er vooralsnog goed uit en of het goed gaat dat kunnen echo's alleen bepalen. Succes en ook zou zeggen probeer er lekker van te genieten van deze zo gewenste zwangerschap. Xxx joyce
Geen zorgen. Dat was in mijn geval ook zo. Ik ben de oude kv testen gewend. Die liepen erg snel op. Nou... deze nieuwe dus niet. Vandaag wk5 dag 1 en nu EINDELIJK een T-streep die net zo donker is als de C-streep... Ik vind de test van 19-9 overigens wel iets donkerder dan die van 18-9
Zit hier met hetzelfde probleem. Nu heb ik dinsdag de laatste keer getest en vandaag (vandaag wel niet in de ochtend) en ik vind em nog steeds niet veel donkerder.