wij hebben eind middag, begin avond een feest van iemand die 40 word. het zou in eerste instantie buiten zijn maar helaas het zeikt van de regen nu doen ze het in hun schuur , zon grote boerenschuur zeg maar, maar wat trek ik nu in vredesnaam aan. bedoel echt lekkere temperatuur is het niet en ok schuur is wel beschut maar deur staat open ivm bbq en in en uitlopen natuurlijk. tocht etc. idee was nu donkergroene skinny met truitje en zwart colbert erop. zal dit niet te koud zijn. ga toch ook niet in een dikke wintertrui. en pumps is ook koud denk ik dus wat dan, gewoon sneakers ofzo pffff gezeik. had toch al weinig puf. vandaag 6 kinderen over de vloer tot uur of 3.
Ik denk dat dat prima is. Laagjes geeft meestal juist wel warmte. Je kunt ook gewoon eerst zo doen en een extra warme trui in de auto laten. Dan kun je die altijd nog aan doen.
ja die heb ik wel.. zitten alleen aan mn kuiten strak maar ben wat afgevallen. ga es kijken. en anders alleen korte laarsjes waar ik zere voeten in krijg, zijn zitlaarsjes zeg maar met hoge hak. en verder uggs, dr martens, en 1 paar pumps en verder sneakers en paar sandaaltjes. schoenencollectie is niet zo uitgebreid haha
Heb je niet een lekkere omslagdoek/poncho of iets dergelijks die je mee kan nemen voor het geval dat je het toch frisjes vind
wat je zefl zegt klinkt goed, zoals bossi zegt geven laagjes inderdaad warmte en daarnaast is het makkelijk om iets uit te doen als het toch te warm is. Ik zou eventueel nog een grote sjaal om doen.
ow mennn ik ben halfdood hahaha. was gezellig met al die meiden over de vloer maar nu schoongemaakt en ik ben kapot. maar goed... ga nu naar boven. ander shirt, colbert en laarzen en evt sjaal wordt het idd. ben niet zon sjaal mens. vind ik al gauw benauwd om mn nek maar beter mee als niet mee. mmm denkt ana huispak... lijkt me veel lekkerder nu hahaha. tuc, jij ook veel plezier!